Plukkeveer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Muhmi

Hvordan føles de??

Jeg synes nemlig ikke rigtig jeg har mærket noget...

Hmmm, andet end en følelse af menstruationssmerter engang imellem... Det varer ca. et halvt minut af gangen og det er kun sket et par gange... Føler nu egentlig heller ikke at min mave bliver spændt for så at slappe af... Kan man have en graviditet uden plukkeveer?? Er confused 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Sitrani

Muhmi skriver:

Hvordan føles de??

Jeg synes nemlig ikke rigtig jeg har mærket noget...

Hmmm, andet end en følelse af menstruationssmerter engang imellem... Det varer ca. et halvt minut af gangen og det er kun sket et par gange... Føler nu egentlig heller ikke at min mave bliver spændt for så at slappe af... Kan man have en graviditet uden plukkeveer?? Er confused 

Hihi... Sådan har jeg det også engang i mellem... altså som om man har menstruationssmerter... og det varer også ca. et halvt minuts tid, nogen gange længere..... Ved ikke om det er plukveer... er jo ikke så langt henne, som dig Kun 21+5

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

STN skriver:

Hihi... Sådan har jeg det også engang i mellem... altså som om man har menstruationssmerter... og det varer også ca. et halvt minuts tid, nogen gange længere..... Ved ikke om det er plukveer... er jo ikke så langt henne, som dig Kun 21+5

Iiiih... Herre snyd altså... Har spurgt min svigerinde som fødte for et år siden og hun siger at det var ligesom at få en strikkepind stukket i maven og at det kun varede et par sekunder....

Er virkelig confused... Synes nemlig heller ikke jeg kan læse noget om det, sådan, hvordan det føles...

Men synes bare det er underligt at jeg ingen mærker og barnets hovede står fast nu her.... 

Anmeld

25. februar 2011

Sitrani

Muhmi skriver:

Iiiih... Herre snyd altså... Har spurgt min svigerinde som fødte for et år siden og hun siger at det var ligesom at få en strikkepind stukket i maven og at det kun varede et par sekunder....

Er virkelig confused... Synes nemlig heller ikke jeg kan læse noget om det, sådan, hvordan det føles...

Men synes bare det er underligt at jeg ingen mærker og barnets hovede står fast nu her.... 

Haha.... ja, det er ikke til at vide jo....

Måske er du bare en af dem, som ikke kan mærke sine plukveer?? Har jeg da læst et sted, at nogen ikke kan, eller i hvert fald ikke så tydeligt.... det er jo meget forskelligt fra kvinde til kvinde....

Anmeld

25. februar 2011

malenecl

Jeg har heller ikke haft plukkeveer, tror jeg da i hvert fald ikke . Jeg er 30+5 i dag.

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

STN skriver:

Haha.... ja, det er ikke til at vide jo....

Måske er du bare en af dem, som ikke kan mærke sine plukveer?? Har jeg da læst et sted, at nogen ikke kan, eller i hvert fald ikke så tydeligt.... det er jo meget forskelligt fra kvinde til kvinde....

Ja... Alle de ting som jeg går og venter på sker bare ikke for mig... Ingen struttende store flotte bryster (Bare de gamle alm. junger) Ingen linea negra som jeg ellers håbede på... Og heller ingen plukveer... Iiih

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

malenecl skriver:

Jeg har heller ikke haft plukkeveer, tror jeg da i hvert fald ikke . Jeg er 30+5 i dag.

Synes det er forvirrende at der ikke er flere beskrivelser af hvordan de føles.. Synes du ikke også det?

Anmeld

25. februar 2011

malenecl

Muhmi skriver:

Synes det er forvirrende at der ikke er flere beskrivelser af hvordan de føles.. Synes du ikke også det?

Jo, det kunne være lidt rart at vide

Anmeld

25. februar 2011

Sitrani

Muhmi skriver:

Ja... Alle de ting som jeg går og venter på sker bare ikke for mig... Ingen struttende store flotte bryster (Bare de gamle alm. junger) Ingen linea negra som jeg ellers håbede på... Og heller ingen plukveer... Iiih

Sjovt, som man er forskellig....

Jeg har alle tegn på graviditet... Men lige den der mørke streg ned af maven - den har jeg ikke... Men det er jeg så også helt ligeglad med..... Men ellers har jeg stort set alle de ting man nu har, når man er gravid..... Og mine bryster var ellers ikke små i forvejen, så det er faktisk irriterende! Men sådan er det jo...

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

malenecl skriver:

Jo, det kunne være lidt rart at vide

Jeps... Sidder og søger på google og det jeg kan komme frem til er, at det føles som om "din livmoder trækker sig sammen" HVORDAN FØLES DET? hehehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.