Nogle dykkere til stede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

otlitrom

Sigridogbaby skriver:

Havde lidt regnet med det, har kun dykket i Kroatien/Grækenland... Super spændende (!!), men lidt langt væk

Ja, desværre... New Zealand kan også anbefales, hvis du på et tidspunkt skulle slå et smut forbi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

spj

Der er noget ved Køge bugt (vidst nok) der hedder vapper, det skulle vidst være ret godt. Skulle selv havde været med i tur dertil, men det blæste for meget så vi tog til et vrag der hedder Johannes l i Sverige i stedet for.
Så er der jo også kullen i Sverige. Det skulle være helt fantastisk.

Anmeld

25. februar 2011

-Sigrid-

kitty skriver:

Ja, desværre... New Zealand kan også anbefales, hvis du på et tidspunkt skulle slå et smut forbi

Skulle have været udvækslingsstudent dertil, meen Tror det er billigere at tage en smut i bilen til Kroatien

Anmeld

25. februar 2011

otlitrom

spj skriver:

Der er noget ved Køge bugt (vidst nok) der hedder vapper, det skulle vidst være ret godt. Skulle selv havde været med i tur dertil, men det blæste for meget så vi tog til et vrag der hedder Johannes l i Sverige i stedet for.
Så er der jo også kullen i Sverige. Det skulle være helt fantastisk.

Nå ja, Kullen skulle være rigtig fedt Tak

Anmeld

25. februar 2011

spj

kitty skriver:

Nå ja, Kullen skulle være rigtig fedt Tak

Ja, det skulle nærmest være som at dykke i troperne

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

hoppe loppe

Anmeld

2. marts 2011

FrkT

Jeg har aldrig selv dykket. Men min bedste kammerat og hans far har et dykkerfirma, hvor de sælger udstyr og arrangerer dykkerturde mange gange om året. Kan evt. spørge ham, hvis det er?

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

FrkT skriver:

Jeg har aldrig selv dykket. Men min bedste kammerat og hans far har et dykkerfirma, hvor de sælger udstyr og arrangerer dykkerturde mange gange om året. Kan evt. spørge ham, hvis det er?

Det må du gerne. Har de evt. en hjemmeside?

Anmeld

2. marts 2011

FrkT

kitty skriver:

Det må du gerne. Har de evt. en hjemmeside?

Jeps....  http://www.rudedyk.dk

Mener kun de arrangerer længere ture, men derfor kan det stadig sagtens være at han ved hvor der er godt at dykke i det område du skriver  Han har dykket RIGTIG meget.... 

Anmeld

2. marts 2011

otlitrom

FrkT skriver:

Jeps....  http://www.rudedyk.dk

Mener kun de arrangerer længere ture, men derfor kan det stadig sagtens være at han ved hvor der er godt at dykke i det område du skriver  Han har dykket RIGTIG meget.... 

Du må gerne spørge, om der er noget de kan anbefale, evt. selskaber/planlæggere, som man kan dykke med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.