Nogle dykkere til stede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

871 visninger
22 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

otlitrom

Er der nogen der kender til nogle gode steder i og omkring Danmark/Sverige, hvor det er noget værd at tage ud at dykke?

Jeg skal give en gave, og overvejer at give en dykkertur. Mangler lidt inspiration..

Det er til en person med PADI-certifikat (Open Water).

KOM FRISK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Snefnug1984

kitty skriver:

Er der nogen der kender til nogle gode steder i og omkring Danmark/Sverige, hvor det er noget værd at tage ud at dykke?

Jeg skal give en gave, og overvejer at give en dykkertur. Mangler lidt inspiration..

Det er til en person med PADI-certifikat (Open Water).

KOM FRISK!

Nej, men jeg kender ham der var i Go morgen Tv i går om dykning.. kan da forhøre mig hos ham, hvis ikke der er andre der kommer med noget

Anmeld

25. februar 2011

otlitrom

Snefnug26 skriver:

Nej, men jeg kender ham der var i Go morgen Tv i går om dykning.. kan da forhøre mig hos ham, hvis ikke der er andre der kommer med noget

Var der noget i Go Morgen Danmark igår? Det har jeg ikke set (var i skole), men måske jeg kan finde det på sputnik.

Du må meget gerne spørge, hvis ikke der er andre der lige kommer væltende med information.

Anmeld

25. februar 2011

-Sigrid-

Der er noget under den gamle lillebæltsbro

Anmeld

25. februar 2011

Snefnug1984

kitty skriver:

Var der noget i Go Morgen Danmark igår? Det har jeg ikke set (var i skole), men måske jeg kan finde det på sputnik.

Du må meget gerne spørge, hvis ikke der er andre der lige kommer væltende med information.

Det var nu om dykning i huler i Mexico osv. på baggrund af den film der er kommet

Anmeld

25. februar 2011

otlitrom

Snefnug26 skriver:

Det var nu om dykning i huler i Mexico osv. på baggrund af den film der er kommet

Nåååårh Så skal jeg nok ikke kigge! Så kommer jeg aldrig selv ud at dykke igen!

Anmeld

25. februar 2011

Snefnug1984

kitty skriver:

Nåååårh Så skal jeg nok ikke kigge! Så kommer jeg aldrig selv ud at dykke igen!

Men du kan jo lige give lyd, hvis jeg skal spørge ham

Anmeld

25. februar 2011

otlitrom

Snefnug26 skriver:

Men du kan jo lige give lyd, hvis jeg skal spørge ham

Det vil jeg gøre! Tak!

Anmeld

25. februar 2011

otlitrom

Sigridogbaby skriver:

Der er noget under den gamle lillebæltsbro

Ja, det kender jeg. Jeg ved at gavemodtageren tog sit certifikat der.. Så måske en smule kedeligt

Men tak! Det ville ikke være den lange køretur!

Anmeld

25. februar 2011

-Sigrid-

kitty skriver:

Ja, det kender jeg. Jeg ved at gavemodtageren tog sit certifikat der.. Så måske en smule kedeligt

Men tak! Det ville ikke være den lange køretur!

Havde lidt regnet med det, har kun dykket i Kroatien/Grækenland... Super spændende (!!), men lidt langt væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.