Hvad får i udbetalt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2011

*A*

Perl skriver:

jo altså du skal ufylde de papir du får fra din arbejdsgiver men ellers ikke

Mystisk... De har ikke sendt papirer til mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2011

Lillefe

*A* skriver:

Mystisk... De har ikke sendt papirer til mig.

hvor længe betaler de løn for dig under barsel? og hvornår skal du have dagpenge? jeg får hver måned papir jeg skal udfylde fordi de får tilskud fra kommunen til løn.  så når den process er igang så fortsætter de bare med at udbetale dagpenge indtil jeg selv siger stop.

Anmeld

27. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jer der er på a-kasse/ dagpenge hvad får i udbetalt?

Jeg fik 11.200 udbetalt i 4 ugers perioderne og lidt over 13.000 i 5 ugers perioderne

Anmeld

27. februar 2011

*A*

Perl skriver:

hvor længe betaler de løn for dig under barsel? og hvornår skal du have dagpenge? jeg får hver måned papir jeg skal udfylde fordi de får tilskud fra kommunen til løn.  så når den process er igang så fortsætter de bare med at udbetale dagpenge indtil jeg selv siger stop.

Jeg mener at jeg skulle modtage barselsdagpenge fra d. 1. marts.

Anmeld

27. februar 2011

henh01

Skouboe skriver:

Det er lige indtil mank kommer til at tænke på at et højt fradrag betyder at man har meget gæld, og derfor mange renteudgifter...

Det kan bedre betale sig at have et lavt fradrag og ingen gæld, selvom man så får mindre udbetalt...

Jeg er beklageligvis en af dem med et højt fradrag, så jeg vil gætte på at jeg får omkring 13.000 i snit udbetalt.

Ja eller det kan betyde at man har hus.. Så kan det jo rigtig godt betale sig.. Mange har jo hus hvor man sidder lige så "billigt" som i en leje bolig, for dem er det jo en fordel at have renteudgifterne og dermed stort fradrag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.