Hvad får i udbetalt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Oxydation

kitty skriver:

Må jeg tillade mig at spørge, om det er barselsdagpenge? Hvad er den ugentlige sats? omkring 3100? (Spørger fordi jeg selv skal på barselsdagpenge og er nysgerrig )

Ja det er barselspenge

Har ikke rigtig styr på alt det der

Men jeg får i hvert fald 9.500 udbetalt om måneden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

otlitrom

Oxydation skriver:

Ja det er barselspenge

Har ikke rigtig styr på alt det der

Men jeg får i hvert fald 9.500 udbetalt om måneden

Det er helt i orden Jeg synes også det er noget af et cirkus at finde rundt i...

Anmeld

25. februar 2011

Fines mor

Min mand får ca. 12.000 kr. med det er med fradrag på huset.

Anmeld

25. februar 2011

*A*

kitty skriver:

Det er helt i orden Jeg synes også det er noget af et cirkus at finde rundt i...

Sådan har jeg det også... Jeg kommer på barselsdagpenge fra 1. marts og glæder mig bestemt ikke til det

Men ok jeg kan slet ikke tillade mig at hyle, for jeg er da super glad for at man overhovedet får barselsdagpenge

Anmeld

26. februar 2011

Mor Til Julie<3

Anonym skriver:

Jer der er på a-kasse/ dagpenge hvad får i udbetalt?

Jeg får os de her 9500 udbetalt om måneden ...

Anmeld

26. februar 2011

Carina1977

Jeg synes godt nok ikke det er meget man får på dagpenge. Jeg er godt nok målløs  Jeg har mere udbetalt end flere af jer, der er på dagpenge.

Anmeld

27. februar 2011

Skouboe

henh01 skriver:

Heldige dig

Det er lige indtil mank kommer til at tænke på at et højt fradrag betyder at man har meget gæld, og derfor mange renteudgifter...

Det kan bedre betale sig at have et lavt fradrag og ingen gæld, selvom man så får mindre udbetalt...

Jeg er beklageligvis en af dem med et højt fradrag, så jeg vil gætte på at jeg får omkring 13.000 i snit udbetalt.

Anmeld

27. februar 2011

Lillefe

Jeg må indrømme jeg aner ikke hvad jeg går når jeg går på dagpenge til april efter skat... jeg syntes det er svært at regne ud.. jeg ved bare jeg får den højeste sats.. men tror det er forskelligt fra kommune til kommune??? syntes det er meget forvirrende..

Anmeld

27. februar 2011

Valle81

Anonym skriver:

Jer der er på a-kasse/ dagpenge hvad får i udbetalt?

Jeg er på barselsdagpenge - taksten er egentlig det samme om det er det ene eller andet.

Jeg får satsen 3830 om ugen og så er der jo flest 4 ugers udbetalinger og vist nok fire 5 ugers udbetalinger.

Jeg har fradrag på ca 6000 om måneden og jeg får på 4 ugers udbetainger lige under 11.000 udbetalt og på 5 ugers lander den vist lige på 13.000.

Christina

Anmeld

27. februar 2011

Valle81

Perl skriver:

Jeg må indrømme jeg aner ikke hvad jeg går når jeg går på dagpenge til april efter skat... jeg syntes det er svært at regne ud.. jeg ved bare jeg får den højeste sats.. men tror det er forskelligt fra kommune til kommune??? syntes det er meget forvirrende..

Nej det er ikke forskelligt -taksten på dagpenge/barselsdagpenge er statsbestemt:0)

Du får 3830 om ugen som er højeste sats - de fleste udbetalinger er for 4 uger og så er der vist 4 5 ugers udbetalinger.

Det eneste du skal betale af dine dagpenge er atp ( ca 75 kr) og din skat.

Så på en 4 ugers vil det fx se sådan ud

4*3830 = 15320 - 75 kr ATP= 15245 derfra skal du trække dit fradrag - lad os sige det er 6000 kr.

Så er der 9245 du skal betae skat i og lad og sige du betaler 40% så er der 5547 tilbage som du skal lægge dit fradrag på de 6000 oveni.

Derfor vil du få 11547 udbetalt:0)

Bare en fiktiv beregning:0)

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.