Forsørger kontanthjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

kamillapetersen91

Muhmi skriver:

Pyhadada!!

Hvornår begynder faderens kontanthjælp så at stige? For min stiger jo automatisk når jeg føder

Det er det samme som dig udover at man lige skal ringe til kumunen og sige det. Det gjorde min kæreste hvertfald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Zeus

Muhmi skriver:

Pyhadada!!

Hvornår begynder faderens kontanthjælp så at stige? For min stiger jo automatisk når jeg føder

Det sker ikke automatisk! Men, mener han får fra dagen du føder,  når papirerne er klaret  

Anmeld

25. februar 2011

musse1

Muhmi skriver:

Jeg er altså lidt i tvivl... Min kæreste er 21 og jeg er 25, vi er desværre begge kontanthjælps-modtagere for tiden... Hvem af os får forsørger-kontanthjælpen når Silas kommer ud om ikke så længe? Får vi begge to? Eller kun én af os? Får han mindre fordi han er yngre? Hvis i kan hjælpe mig med nogle gode svar så er i meget velkomne

Og ja, den her tråd har sikkert været opppe før... Men mangler virkelig svar

det plejer at være sådan, at når jeres barn kommer til verden, så for i begge to forsørger kontanthjælp også selv om han er under 25 år kh  ligger på de der 13300 kr pr person. i skal dog være opmærksomme på, når i har modtaget kontanthjælp i ½ år, må de tage 2000 kr i alt..

Tina

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

Muhmi skriver:

Jeg er altså lidt i tvivl... Min kæreste er 21 og jeg er 25, vi er desværre begge kontanthjælps-modtagere for tiden... Hvem af os får forsørger-kontanthjælpen når Silas kommer ud om ikke så længe? Får vi begge to? Eller kun én af os? Får han mindre fordi han er yngre? Hvis i kan hjælpe mig med nogle gode svar så er i meget velkomne

Og ja, den her tråd har sikkert været opppe før... Men mangler virkelig svar

Jeg ville da bare ringe ind på kommunen og spørge dem ad, så I er sikre på at få et helt korrekt svar

Anmeld

25. februar 2011

Mikkelmusen

Vi får begge forsørger ydelsen herhjemme. Nu er vi godt nok over jeres alder, men det var vi ikke i starten da vi fik den første. Så i får begge det samme før skat. Altså den højeste sats

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

Baagøe skriver:

Jeg ville da bare ringe ind på kommunen og spørge dem ad, så I er sikre på at få et helt korrekt svar

Ja det ville jeg også... Men alle dem jeg snakker med er i tvivl om hvordan det kommer til at foregå... Og min økonomiske vejleder er kun at træffe mellem 8 og halv 9 om morgenen og hun er altid optaget desværre... Såååe Hehe

Anmeld

25. februar 2011

Chr-Hei

Muhmi skriver:

Pyhadada!!

Blander mig lige lidt.. Kontanthjælp ændre sig først når man runder de 25 så vidt jeg er indformeret Så vil da klart være mest genial hvis han ku få tilskudet ..

Anmeld

25. februar 2011

smlmea

Som de andre har skrevet,får i begge den høje sats på 13345 kr brutto,også selv om i skulle være under 25.

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

smlmea skriver:

Som de andre har skrevet,får i begge den høje sats på 13345 kr brutto,også selv om i skulle være under 25.

Dejligt at høre... Det giver lidt ekstra luft i bugettet så

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

Muhmi skriver:

Ja det ville jeg også... Men alle dem jeg snakker med er i tvivl om hvordan det kommer til at foregå... Og min økonomiske vejleder er kun at træffe mellem 8 og halv 9 om morgenen og hun er altid optaget desværre... Såååe Hehe

Så håber jeg det lykkes for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.