Forsørger kontanthjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.532 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Muhmi

Jeg er altså lidt i tvivl... Min kæreste er 21 og jeg er 25, vi er desværre begge kontanthjælps-modtagere for tiden... Hvem af os får forsørger-kontanthjælpen når Silas kommer ud om ikke så længe? Får vi begge to? Eller kun én af os? Får han mindre fordi han er yngre? Hvis i kan hjælpe mig med nogle gode svar så er i meget velkomne

Og ja, den her tråd har sikkert været opppe før... Men mangler virkelig svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

morethanperfect

Muhmi skriver:

Jeg er altså lidt i tvivl... Min kæreste er 21 og jeg er 25, vi er desværre begge kontanthjælps-modtagere for tiden... Hvem af os får forsørger-kontanthjælpen når Silas kommer ud om ikke så længe? Får vi begge to? Eller kun én af os? Får han mindre fordi han er yngre? Hvis i kan hjælpe mig med nogle gode svar så er i meget velkomne

Du kommer til at få 9400 udbetalt vil jeg skyde på .. Og din kæreste får vidst ikke forsørger tillæg

Anmeld

25. februar 2011

kamillapetersen91

Mig og min kæreste får begge to 9600 udbetalt hver

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

morethanperfect skriver:

Du kommer til at få 9400 udbetalt vil jeg skyde på .. Og din kæreste får vidst ikke forsørger tillæg

Aha... Det lyder lidt øv... Mon man kan gøre sådan at HAN er forsørgeren og jeg ikke er? For jeg får ca. 8000 udbetalt nu og han kun 4500,- så det ville bestemt være det smarteste hvis han fik den forhøjede kontanthjælp...

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

kamillapetersen91 skriver:

Og i er begge på kontanthjælp?

Hvis det er rigtigt, så kan jeg nemlig ånde lette op...

Anmeld

25. februar 2011

morethanperfect

Muhmi skriver:

Aha... Det lyder lidt øv... Mon man kan gøre sådan at HAN er forsørgeren og jeg ikke er? For jeg får ca. 8000 udbetalt nu og han kun 4500,- så det ville bestemt være det smarteste hvis han fik den forhøjede kontanthjælp...

Nej det tror jeg ikke , Medmindre han får forældremyndigheden ... Men er ik sikker

Anmeld

25. februar 2011

kamillapetersen91

Muhmi skriver:

Og i er begge på kontanthjælp?

Hvis det er rigtigt, så kan jeg nemlig ånde lette op...

Ja det er vi

Anmeld

25. februar 2011

morethanperfect

Okay så tager jeg fejl

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

Ja det er vi

Pyhadada!!

Hvornår begynder faderens kontanthjælp så at stige? For min stiger jo automatisk når jeg føder

Anmeld

25. februar 2011

Zeus

Muhmi skriver:

Når han er blevet skrevet på som barnets far, får han også forsørger takst. Men der skal i have sendt det ind til både statsamt og kommune først, og først når kommunen har papirerne fra statsamtet, får han det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.