Is lavet på modermælk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

<3

Tja hvis der kom øko modermælk så ville jeg ikke sige nej til at prøve det ligesom jeg har spist sællunger, stegte bananer med gedeost, snegle i hvidløgssmør, drukket tequila med skorpioner og orme i og mange andre ting jeg ikke lige har tænkt som værende lækkert før jeg stod i situationen.

Jeg tror jeg har det princip at alt bør smages. Undtaget er dog edderkopper, skorpioner, slanger, truede dyrearter og planter og snegle (*brr* - det var som at tygge på hvidløgstyggegummi - ikke lige mig ) som jeg lidt får myrekryb over.

Så er der de ting jeg er allergisk overfor som så naturligt også sætter en begrænsning for madindtaget.

Men mht. til den der modermælksis så er det ikke noget jeg vil opsøge Men jeg smagte da min egen og den smagte da okay, ret sødt, så kan godt se hvorfor ideen er opstået.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Manakauapo

Jeg kan virkelig ikke se det mærkelige med det. Altså modermælk er noget af det mest naturlige, og noget som vi allesammen har mæsket os i, som små.

Jeg er opdraget hjemmefra, til altid at smage på tingene. Så det ville jeg ikke have noget imod. Man kan jo ikke sige "ad", før man har smagt på sagerne.

Anmeld

25. februar 2011

mor-til-vanessa

hmm lidt underligt, men så igen er det jo ganske naturligt. 

ved ikke lige som jeg havde lyst til at smage den, selvom det jo ikke er anderledes end mælk der kommer fra koen. men modermælk smager jo også efter hvad man spiser under amning.

hvad hvis man har spist masser af hvidløg, det tror jeg ikke er så lækket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.