Is lavet på modermælk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.225 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Pige2009

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Giraffen

Baagøe skriver:

Har I set denne? Hvad synes I?
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-37684051:is-lavet-på-modermælk-på-menuen.html?forside

Min kulturelle opdragelse siger "ad" -> men hvis jeg sætter mig udover den er det jo helt naturligt og et eller andet sted også mere naturligt end at æde al koens mælk

Og så synes jeg budskabet bag er rigtig fint

Så altså jeg siger go for it - men ville nok aldrig selv bestille det, da det rent kulturelt overskrider mine konventioner, men det er mit eget problem og hvis det kan hjælpe nogle synes jeg det er fantastisk

Anmeld

25. februar 2011

eElak

man kan i hvert fald ikke kalde det økologisk, med mindre mødrene spiser økologisk....

var lige min første tanke..

Gad godt vide hvordan de har lavet det til en spisbar is, for jeg kan huske når jeg havde frosset noget MM ned, så blev det ikke just soft ice agtigt, når det tøede op...

Men kan man jo tjene penge på alt, og kvinderne har jo selv taget valget om at "donere" mælken dertil..

Jeg ville ikke bestille den is eller spise det... Jeg er sq mere til ko-mælk..

hvad synes du selv?

Anmeld

25. februar 2011

DLM

øhhh det ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal synes om

et eller andet sted tænker jeg WHAT!!!!!!!

og et andet ja, hvorfor er jeg ikke overrasket. over der var nogen der kunne finde på at lave sådan noget.

Anmeld

25. februar 2011

Kamulla

ikke noget jeg ville spise nej

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

Giraffen skriver:

Min kulturelle opdragelse siger "ad" -> men hvis jeg sætter mig udover den er det jo helt naturligt og et eller andet sted også mere naturligt end at æde al koens mælk

Og så synes jeg budskabet bag er rigtig fint

Så altså jeg siger go for it - men ville nok aldrig selv bestille det, da det rent kulturelt overskrider mine konventioner, men det er mit eget problem og hvis det kan hjælpe nogle synes jeg det er fantastisk

Jeg har det på nøjagtig samme måde!

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

KaLee skriver:

man kan i hvert fald ikke kalde det økologisk, med mindre mødrene spiser økologisk....

var lige min første tanke..

Gad godt vide hvordan de har lavet det til en spisbar is, for jeg kan huske når jeg havde frosset noget MM ned, så blev det ikke just soft ice agtigt, når det tøede op...

Men kan man jo tjene penge på alt, og kvinderne har jo selv taget valget om at "donere" mælken dertil..

Jeg ville ikke bestille den is eller spise det... Jeg er sq mere til ko-mælk..

hvad synes du selv?

Jeg ville heller aldrig bestille det selv

Anmeld

25. februar 2011

Giraffen

Baagøe skriver:

Jeg har det på nøjagtig samme måde!

hehe det er altså lidt sjovt når man opdager at ens kulturelle opdragelse ikke passer ind i den logiske 

så finder man ud af at vi ikke er et hak bedre end tallerkennegerne og alle de ændre skøre mennesker ude i verden - så dejligt livsbekræftende og "kom nu ned på jorden"-agtigt

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

Giraffen skriver:

hehe det er altså lidt sjovt når man opdager at ens kulturelle opdragelse ikke passer ind i den logiske 

så finder man ud af at vi ikke er et hak bedre end tallerkennegerne og alle de ændre skøre mennesker ude i verden - så dejligt livsbekræftende og "kom nu ned på jorden"-agtigt

Åh, ja. Sådan er det med mange ting - det er faktisk lidt pudsigt

Anmeld

25. februar 2011

Dinna88

Hm, jeg er ikke tilhænger af det. Brug mælken til børn der har brug for det i stedet for, tænker jeg. Men jeg kan så heller ikke se meningen i at bruge ko/gede/whatever mælk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.