Hjælp mig lige med den sidste sætning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Nettemor

enig.. og husk at læse korrektur på det.. stavefejl er no-go

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Glæder mig til at uddybe mine visioner og ideer omkring hvad jeg kan byde på ved en personlig samtale.

mvh XXX XXX XXXX

---------

Og hvis jeg må være så "fræk" så synes jeg der mangler noget om hvad DU kan tilbyde firmaet. Helt konkret og helt specifikt.

Kan du analysere? Piccoline? Receptionen? Skrive? blæksprutte?

Hvilke erfaringer har du fra tidligere? Rengøring? Piccoline? Salgsassistent? Svømmelærerassistent? Projektansat? osv.

Pøj pøj med det!

Ja, det synes jeg egentlig også selv. Men tror ikke jeg tager hele vejen ud i visioner og idéer, da det blot er en ansøgning om arbejde ved siden af studie, i en cafékæde.  Eller hva?

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg kan sende dig et eksempel på en uopfordret ansøgning, som er virkelig god og som vedkommende fik en samtale på. Hvis du er interesseret, kan du sende mig en pb med din mailadresse, for så sender jeg den pr. mail

Det må du meget gerne. Du kan sende på: meinar@live.dk

Anmeld

25. februar 2011

<3

Anonym skriver:

Ja, det synes jeg egentlig også selv. Men tror ikke jeg tager hele vejen ud i visioner og idéer, da det blot er en ansøgning om arbejde ved siden af studie, i en cafékæde.  Eller hva?

Jo det er jo det som sælger DIG fremfor de andre.

Måske ikke visioner så ideer eller glæder dig til at vise hvad du kan! Noget som virker inviterende, som åbner op for muligheder

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

? Har lige skrevet nøjagtig det samme som dit nederste...

Ja, det så jeg lige Fy fy, Kirsten

Har just sendt dig en mail for ½ times tid siden...

Anmeld

25. februar 2011

<3

Baagøe skriver:

Ja, det så jeg lige Fy fy, Kirsten

Har just sendt dig en mail for ½ times tid siden...

Set og læst! Men har ikke tid at svare før jeg skal hente Tjalfen sådan set nu! Du må faktisk også gerne sende den uopfordr. til mig hvis du gider. Er altid frisk på at lære nye ting

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Det må du meget gerne. Du kan sende på: meinar@live.dk

Hermed sendt

Anmeld

25. februar 2011

Nettemor

Baagøe skriver:

Jeg kan sende dig et eksempel på en uopfordret ansøgning, som er virkelig god og som vedkommende fik en samtale på. Hvis du er interesseret, kan du sende mig en pb med din mailadresse, for så sender jeg den pr. mail

var det en man også kunne få? er også i projektet af at skrive ansøgninger.. og er mega ringe til det..

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hvad med at ringe derind og tilbyde din arbejdskraft, hvis det blot drejer sig om et studiejob?

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Set og læst! Men har ikke tid at svare før jeg skal hente Tjalfen sådan set nu! Du må faktisk også gerne sende den uopfordr. til mig hvis du gider. Er altid frisk på at lære nye ting

Jeps. Jeg sender to af mine egne. Begge ansøgninger skaffede mig en samtale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.