Hjælp mig lige med den sidste sætning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.229 visninger
36 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg piger, jeg sidder lige og skriver en jobansøgning og håber sådan, at en af jeg har lyst til at læse min ansøgning igennem og komme med et forslag til en afslutning. Jeg er selv kørt helt kold! Det er sgu krævende at sidde og skrive om sig selv, på den her måde

HÅBER på hjælp

p.s. er selvfølgelig ano

''Hermed tillader jeg mig uopfordret at henvende mig til jer, da jeg er interesseret i at høre om mulighederne for ansættelse hos XXXXXXXXXXX.

Jeg er 20 år gammel og fra XXXXX, men er flyttet til Århus for godt 2 år siden for at udforske uddannelse- og arbejdsmuligheder. Jeg har valgt at sende min uopfordrede ansøgning til jer, da jeres koncept lyder virkelig spændende og som noget, jeg til fulde kunne gå ind for.

Jeg vil beskrive mig selv som et venligt og afslappet væsen i en arbejdsvillig og energisk krop. Jeg går meget højt op i positivt arbejdsmiljø, hvilket jeg til alle tider vil gøre mit ypperste for at opnå. Når jeg tidligere har arbejdet som tjener og ekspidient/vejleder, har det absolut vigtigeste for mig været, at jeg altid føler, at jeg har givet kunden det bedste af det bedste, om det så ligger i servicen, vejledningen eller selve produktet. Jeg elsker glade og tilfredse kunder!

Min fritid bruger jeg hovedsagelig på kreative ting, så som syning, strikning, fotografering og anden visuel kunst, og derudover er jeg også en kæmpe madentusiast.''

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

eElak

jeg håber at have fanget jeres opmærksomhed med denne ansøgning og ser frem til at høre fra jer

Med venlig hilsen

tak for opmærksomheden.
Jeg håber på at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Det var lige mine bud pt..

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

jeg håber at have fanget jeres opmærksomhed med denne ansøgning og ser frem til at høre fra jer

Med venlig hilsen

tak for opmærksomheden.
Jeg håber på at høre fra jer.

Med venlig hilsen

Det var lige mine bud pt..

Perfekt! Tusinde tak

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg piger, jeg sidder lige og skriver en jobansøgning og håber sådan, at en af jeg har lyst til at læse min ansøgning igennem og komme med et forslag til en afslutning. Jeg er selv kørt helt kold! Det er sgu krævende at sidde og skrive om sig selv, på den her måde

HÅBER på hjælp

p.s. er selvfølgelig ano

''Hermed tillader jeg mig uopfordret at henvende mig til jer, da jeg er interesseret i at høre om mulighederne for ansættelse hos XXXXXXXXXXX.

Jeg er 20 år gammel og fra XXXXX, men er flyttet til Århus for godt 2 år siden for at udforske uddannelse- og arbejdsmuligheder. Jeg har valgt at sende min uopfordrede ansøgning til jer, da jeres koncept lyder virkelig spændende og som noget, jeg til fulde kunne gå ind for.

Jeg vil beskrive mig selv som et venligt og afslappet væsen i en arbejdsvillig og energisk krop. Jeg går meget højt op i positivt arbejdsmiljø, hvilket jeg til alle tider vil gøre mit ypperste for at opnå. Når jeg tidligere har arbejdet som tjener og ekspidient/vejleder, har det absolut vigtigeste for mig været, at jeg altid føler, at jeg har givet kunden det bedste af det bedste, om det så ligger i servicen, vejledningen eller selve produktet. Jeg elsker glade og tilfredse kunder!

Min fritid bruger jeg hovedsagelig på kreative ting, så som syning, strikning, fotografering og anden visuel kunst, og derudover er jeg også en kæmpe madentusiast.''

Jeg er ked af at sige det, men med min HR erfaring, ville jeg kaste din ansøgning i skraldespanden inden jeg havde læst det hele... Sorry to say.

Det handler om, hvad de kan bruge dig til og hvad du kan tilbyde dem - kort sagt. Som arbejdsgiver er man ligeglad med, hvad ens ansatte lave i fritiden - det skal gemmes til CV'et.

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg er ked af at sige det, men med min HR erfaring, ville jeg kaste din ansøgning i skraldespanden inden jeg havde læst det hele... Sorry to say.

Det handler om, hvad de kan bruge dig til og hvad du kan tilbyde dem - kort sagt. Som arbejdsgiver er man ligeglad med, hvad ens ansatte lave i fritiden - det skal gemmes til CV'et.

Woops   Godt man har baby.dk. Jeg er bestemt ingen erfaren ansøgningsskriver, da jeg altid har haft arbejde.

Men hvad ville du ændre udover fritidshalløjet? Det hele?

Anmeld

25. februar 2011

<3

Glæder mig til at uddybe mine visioner og ideer omkring hvad jeg kan byde på ved en personlig samtale.

mvh XXX XXX XXXX

---------

Og hvis jeg må være så "fræk" så synes jeg der mangler noget om hvad DU kan tilbyde firmaet. Helt konkret og helt specifikt.

Kan du analysere? Piccoline? Receptionen? Skrive? blæksprutte?

Hvilke erfaringer har du fra tidligere? Rengøring? Piccoline? Salgsassistent? Svømmelærerassistent? Projektansat? osv.

Pøj pøj med det!

Anmeld

25. februar 2011

<3

Baagøe skriver:

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Anmeld

25. februar 2011

<3

? Har lige skrevet nøjagtig det samme som dit nederste...

Anmeld

25. februar 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Woops   Godt man har baby.dk. Jeg er bestemt ingen erfaren ansøgningsskriver, da jeg altid har haft arbejde.

Men hvad ville du ændre udover fritidshalløjet? Det hele?

Jeg kan sende dig et eksempel på en uopfordret ansøgning, som er virkelig god og som vedkommende fik en samtale på. Hvis du er interesseret, kan du sende mig en pb med din mailadresse, for så sender jeg den pr. mail

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.