Jeg piger, jeg sidder lige og skriver en jobansøgning og håber sådan, at en af jeg har lyst til at læse min ansøgning igennem og komme med et forslag til en afslutning. Jeg er selv kørt helt kold! Det er sgu krævende at sidde og skrive om sig selv, på den her måde 
HÅBER på hjælp 
p.s. er selvfølgelig ano 
''Hermed tillader jeg mig uopfordret at henvende mig til jer, da jeg er interesseret i at høre om mulighederne for ansættelse hos XXXXXXXXXXX.
Jeg er 20 år gammel og fra XXXXX, men er flyttet til Århus for godt 2 år siden for at udforske uddannelse- og arbejdsmuligheder. Jeg har valgt at sende min uopfordrede ansøgning til jer, da jeres koncept lyder virkelig spændende og som noget, jeg til fulde kunne gå ind for.
Jeg vil beskrive mig selv som et venligt og afslappet væsen i en arbejdsvillig og energisk krop. Jeg går meget højt op i positivt arbejdsmiljø, hvilket jeg til alle tider vil gøre mit ypperste for at opnå. Når jeg tidligere har arbejdet som tjener og ekspidient/vejleder, har det absolut vigtigeste for mig været, at jeg altid føler, at jeg har givet kunden det bedste af det bedste, om det så ligger i servicen, vejledningen eller selve produktet. Jeg elsker glade og tilfredse kunder!
Min fritid bruger jeg hovedsagelig på kreative ting, så som syning, strikning, fotografering og anden visuel kunst, og derudover er jeg også en kæmpe madentusiast.''
Anmeld