[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f]
øhhh...vil ikke blande mig for meget, men er det ikke dit barn, dit ansvar, dit valg?
det er jo ikke dine forældre der har fået barn igen...og jeg får sørme også tit den der, lugter hun ikke?
men det betyder nu ikke at den der prutten lugte kan, det er pruttens ejer mand, barnet er dit og din skiftning...jeg tror ikke de blev spurgt om de ville være bedsteforældre og passe dit barn når du havde brug for det...de fik jo bare rollen.
så ansvaret er dit, selv om jeg godt kan følge din tankegang. men sorry, her kan jeg ikke lige bakke dig op.
håber du kommer på bølgelængde med dem igen.[/citat]
selvom det selvfølgelig ikke er sjovt at vide man er gal på den så er jeg glad for alle jeres svar. så tak for dem. det havde jeg lige brug for og vide at nu er det altså mig der er forkert på den.
jeg har ikke lige tænkt på den med at de ikke har valgt at blive bedsteforældre, men ved de var allevilde ved nyheden og ja barnet er mit ansvar og den er jeg også helt med på. havde 'bare' regnet med lidt mere interesse med feks lidt alene tid mellem bedsteforældrene og den lille.
de gør jo det så godt de kan...
Anmeld