[citat][f][småt]Mette+Mathias skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Anonym skriver:[/småt][/f]
Har både dårlig samvittighed over jeg er sur og så er jeg også bare sur!:$ så skal ud med det: Jeg har de sødeste godtroende forældre som sagtens spenderer flere tusinde på deres barnebarn, hvilket er bare så dejligt og meget gavmildt og jeg sætter meget pris på det. samtidig kan min mor dog irritere mig ganske meget, med at ville komme med en masse indblanding i hvordan barnebarnet skal sørges for med skift, søvn, hvornår han er træt, spisning osv og sov
altså tænker jeg, så.. han er jo mit drømme barn så jeg bruger jo tid og masser energi på at sørge for det bedste til ham, så mon jeg ikke ved hvad jeg gør;) desuden har mine forældre selv indrømmet at de har glemt hvordan det er at have små børn- hmm , ja det kan jeg godt se, men tænker også hvordan kan de glemme det efter 3 børn. særligt med al den indblanding(?)
nu er de begge fuldtidsarbejdende og når nu de har fri synes jeg nu godt at de kan have noget kvalitets tid bare dem sammen uden fjerner eller computer. selfølgelig skal de have lov at slappe af efter en lang dag, men synes godt de kunne tage en bog og læse for ham eller være mere fuld engageret. de er utrolig glade for ham men virker også som om de hurtigt bliver trætte:@ altså tænker jeg, så..bare læs en enkel bog for søren da! istedet for at sætte en kasse med alverdens legetøj foran ham og så se fjerner.
virker som om de slet ikke kan magte et lille barn at passe alene mere. kunne godt have brug for bare en halv dag om ugen hvor barnet bliver passet af bedsteforældrene, men det orker de ikke. en time og så er det nok. bliver så tosset over det, særligt med al den godtroende indblanding i tide og utide. også her til aften faldt barnet ned fra en stol og slog hovedet ret meget under opsyn af mormor alene efter jeg var gået 10 min. jeg var godt tosset. det er lige det jeg mener med at det virker som om når han er der er der ikke ordenligt engagement. det er sådan noget halvvejs noget med at se fjernsyn, computer tid samtidig med at 'lege' med ham>(
det irritere mig også en del at mormor hele tiden kommer med bemærkningen.. jeg synes jeg kan lugte noget eller skal han ikke skiftes ?? så gør det dog selv, tænker jeg, men siger selvfølig intet. Jeg havde ellersen forhåbning om at hun kan da godt skifte ham hvis hun synes der måske er brug for det. det er jo ikke noget væmmeligt noget at gøre. helt ærligt. [/citat]
Altså undskyld, men hvem har fået barn???
Du synes godt de kan have kvalitetstid sammen? Hvad nu hvis de synes du godt kan passe dit eget barn?
Du tænker at din mor burde skifte ham? Jeg tænker; skift dit eget barn og tag det som en meget stor bonus, hvis der er nogen der nupser en ble for dig!
Jeg synes du lyder enormt forkælet og det er ret tydeligt at du tager bedsterne for givet. Vi er priviligerede med 4 stk. bedsteforældre, men vi beder kun om pasning når det er absolut nødvendigt! Vi overvejer at tage i biografen sammen i næste uge, - det er så første gang i 4 år.[/citat]
ja, min mand siger også jeg er meget forkælet men jeg prøver virkelig at gøre det så godt for alle:'(
Anmeld