Explicit indhold "I will rock you"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2011

Hasselnødden

noname skriver:

Rigtig god fornøjelse....

Tak  Det blev det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2011

Zafir

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Hvor godt Zafir, tænkte godt nok også på dig og håbede sådan du havde fået billetterne som du ønskede dig!  Rigtig god fornøjelse.

Håber jeres række+sæder er klart bedre end vores. Hvor har I fået plads henne? Vi havde fået række 13, sæde 7 og 8. på gulvet. Det var røv. Men stemningen var i top og hotelværelset var det bedste på hotellet, tårnværelset med himmelseng og hyggehjørne ude i tårnet med stearinlys og store puder  Hotel Avenue  men fuck en larm der er.. skal aldrig bo i storbyen. Det var godt nok dejligt at komme hjem til landets fredsommelighed

Altså desværre er der jo ikke lige lagt i ovnen til overnatning på hotel, da Frigg jo stadig er babsebarn og babsebarn om natten... mmm.. Så det bliver der ikke noget af, men det lyder godt

Vi har billetter midt for på balkonen på 2. eller 3. række. Tror det er godt. Det så ud til at være de bedste pladser af dem der var tilbage.

Og puhada jeg skal sku hellerikke bo i storbyen igen Jeg har det fint med 'hotel årslevvej' (mine forældres gæsteværelse), så man kan tage til kbh og bruge byen til det man skal bruge byen til også tage HJEM bagefter...!!!...

23 år var mere end rigelig i kbhs og frederikssberg kommune

Og Ihhh hvor jeg glæder mig...

Anmeld

1. marts 2011

qp

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja JAAAAAA!

Så blev der sgu sexet i huset i nat!

Også selvom lillemanden sov trygt på sit værelse. Det er første gang vi har sexet mens han var hjemme og han kom til verden d. 13.01.10 han vågnede ikke!

Det store af det er, at min sexlyst vist endelig er vendt tilbage efter en milliard million mange måneder! Vi har sexet 2 gange siden januar 2010 og nu 3. Men tror sagtens det er noget vi kan opretholde

Ih er bare så glad, det var bare så dejligt og fedt og intimt at være sammen med manden igen!

Og nu hvor weekenden står for døren, med wellness-hotelophold i hovedstaden med dertilhørende "WE WILL ROCK YOU" i Forum imorgen aften, så er jeg sikker på det ikke kun er Forum der bliver rocket!

Jeg kan slet ikke vente med at komme afsted og bare hygge med gammelfar, bare os to!

Lillemanden bliver passet af mormor og morfar herhjemme

Lad det nu blive løøøøøøørdag morgen  så vi kan komme igang!  he he.

Sååh fedt!!!!!

Jeg håber i får masser af god sex med hinanden resten af året

Anmeld

1. marts 2011

Ranarupta

Zafir skriver:

Så vil jeg glææææææææææææææde mig til at det er vores tur til at se den i næste weekend

Godt for dig

Haha, det skal vi også! Og så skal vi overnatte på hotel og ud at spise forinden. 
Vi glæder os begge vildt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.