Explicit indhold "I will rock you"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.389 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Hasselnødden

Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja Ja JAAAAAA!

Så blev der sgu sexet i huset i nat!

Også selvom lillemanden sov trygt på sit værelse. Det er første gang vi har sexet mens han var hjemme og han kom til verden d. 13.01.10 han vågnede ikke!

Det store af det er, at min sexlyst vist endelig er vendt tilbage efter en milliard million mange måneder! Vi har sexet 2 gange siden januar 2010 og nu 3. Men tror sagtens det er noget vi kan opretholde

Ih er bare så glad, det var bare så dejligt og fedt og intimt at være sammen med manden igen!

Og nu hvor weekenden står for døren, med wellness-hotelophold i hovedstaden med dertilhørende "WE WILL ROCK YOU" i Forum imorgen aften, så er jeg sikker på det ikke kun er Forum der bliver rocket!

Jeg kan slet ikke vente med at komme afsted og bare hygge med gammelfar, bare os to!

Lillemanden bliver passet af mormor og morfar herhjemme

Lad det nu blive løøøøøøørdag morgen  så vi kan komme igang!  he he.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

1977

Profilbillede for 1977

God fornøjelse

Anmeld

25. februar 2011

Troldemommi

hahaha ja god fornøjelse :-)

Anmeld

25. februar 2011

Hasselnødden

Jeanne skriver:

God fornøjelse

Tusinde tak. Ja, kan ikke få armene ned... er helt nyforelsket eller .. ja you know what I mean - høj af lyst

Anmeld

25. februar 2011

Hasselnødden

Monica P skriver:

hahaha ja god fornøjelse :-)

Tak tak tak tak tak tak tak tak tak  he he.

Anmeld

25. februar 2011

twinboys

Fyr den af...

God lagen gymnastik... og god weekend

Anmeld

25. februar 2011

Hasselnødden

twinboys skriver:

Fyr den af...

God lagen gymnastik... og god weekend

You betcha

Anmeld

25. februar 2011

Zafir

Så vil jeg glææææææææææææææde mig til at det er vores tur til at se den i næste weekend

Godt for dig

Anmeld

25. februar 2011

NoName

Rigtig god fornøjelse....

Anmeld

28. februar 2011

Hasselnødden

Zafir skriver:

Så vil jeg glææææææææææææææde mig til at det er vores tur til at se den i næste weekend

Godt for dig

Hvor godt Zafir, tænkte godt nok også på dig og håbede sådan du havde fået billetterne som du ønskede dig!  Rigtig god fornøjelse.

Håber jeres række+sæder er klart bedre end vores. Hvor har I fået plads henne? Vi havde fået række 13, sæde 7 og 8. på gulvet. Det var røv. Men stemningen var i top og hotelværelset var det bedste på hotellet, tårnværelset med himmelseng og hyggehjørne ude i tårnet med stearinlys og store puder  Hotel Avenue  men fuck en larm der er.. skal aldrig bo i storbyen. Det var godt nok dejligt at komme hjem til landets fredsommelighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.