Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Eva. skriver: Det var også det jeg havde tænkt...tror dog ikke folk spørger...og det jeg ville have det øv med var hvis de så troede vi var sære...men det er jo deres problem..
Det var også det jeg havde tænkt...tror dog ikke folk spørger...og det jeg ville have det øv med var hvis de så troede vi var sære...men det er jo deres problem..
Altså, ja, det er jo bare deres problem så. Det kan jo skyles alt muligt: allergi, man har fravalgt det, sart mave osv osv osv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eva. skriver: Hej Piger... Jeg har brug for jeres råd...i aften skal jeg med mine drenge og søster til fastelavnsfest med fællesspisning, på Bertrams skole...fællesspisning er så noget med fællesbord hvor alle sætter en ret op og så spises der af det. Nu er det bare sådan at vi er fem mennesker og de to af dem spiser ikke alt mad....ville det være ok at tage mad med som så kun spises af os og at vi så selvfølgelig ikke spiser af det andet...ellers bliver det bare så trist mad for de to der ikke kan spise det hele og træls at skulle gå rundt at spørge hvad der er i....Vil bare ikke fremstå som asocial, men altså...det er bare nemmere at lave tre retter, så der er både til den ene anden og tredje gruppe... Undskyld det blev så langt....lige nu synes jeg bare det er træls at man ikke kan mødes til fastelavnsfest og så spise hjemmefra..
Hej Piger...
Jeg har brug for jeres råd...i aften skal jeg med mine drenge og søster til fastelavnsfest med fællesspisning, på Bertrams skole...fællesspisning er så noget med fællesbord hvor alle sætter en ret op og så spises der af det.
Nu er det bare sådan at vi er fem mennesker og de to af dem spiser ikke alt mad....ville det være ok at tage mad med som så kun spises af os og at vi så selvfølgelig ikke spiser af det andet...ellers bliver det bare så trist mad for de to der ikke kan spise det hele og træls at skulle gå rundt at spørge hvad der er i....Vil bare ikke fremstå som asocial, men altså...det er bare nemmere at lave tre retter, så der er både til den ene anden og tredje gruppe...
Undskyld det blev så langt....lige nu synes jeg bare det er træls at man ikke kan mødes til fastelavnsfest og så spise hjemmefra..
altså nu sætter i jo en ret op - pølsehorn - som alle andre
Så har i jo gjort jeres til fællesskabet og så kan ingen vel ha noget imod at 2 af jer så spiser noget andet
knus heise
Heise skriver: altså nu sætter i jo en ret op - pølsehorn - som alle andre Så har i jo gjort jeres til fællesskabet og så kan ingen vel ha noget imod at 2 af jer så spiser noget andet knus heise
Nææ, vel....uhh, jeg er bare slet ikke til det der fællesspisning heller ikke før jeg fik en bøvlet søn og søster på det område... Jeg vil ikke spise andres mad,....sarte Eva...
Eva. skriver: Nææ, vel....uhh, jeg er bare slet ikke til det der fællesspisning heller ikke før jeg fik en bøvlet søn og søster på det område... Jeg vil ikke spise andres mad,....sarte Eva...
ej, hvor er VI mærkelige... jeg har det lige sådan....
Heise skriver: ej, hvor er VI mærkelige... jeg har det lige sådan....
Eiiii...hvor er det rart jeg ikke er den eneste...jeg har bare ikke lyst til at spise mad fra mennesker jeg ikke kender(læs, deres hygiejne, dyrehold osv... ) jeg får det faktisk skidt med det.. men det er så in det der nu skal vi alle lave noget og spise fælles...ender altid med jeg kun spiser mit eget alligevel...
- skriver: sådan ville jeg gøre, man deltager men tager hensyn... Går ud fra det pga noget madallergi eller lign?
sådan ville jeg gøre, man deltager men tager hensyn...
Går ud fra det pga noget madallergi eller lign?
Ikke allergi, men jo, pga mad der ikke må spises.. Ikke fordi vi er muslimere...
Og ja, det er nok en god måde,...
Eva. skriver: Eiiii...hvor er det rart jeg ikke er den eneste...jeg har bare ikke lyst til at spise mad fra mennesker jeg ikke kender(læs, deres hygiejne, dyrehold osv... ) jeg får det faktisk skidt med det.. men det er så in det der nu skal vi alle lave noget og spise fælles...ender altid med jeg kun spiser mit eget alligevel...
Samme tanker her.... spøjst.
Heise skriver: Samme tanker her.... spøjst.
Hvor sjovt...jeg kan bare lige se den der store kat ligge på bordet imens bøfferne bliver lavet----
Eva. skriver: Hvor sjovt...jeg kan bare lige se den der store kat ligge på bordet imens bøfferne bliver lavet----
eller en kæmpe langhåret, logrende hale oppe i bolledejen
ej, eva, vi må hellere stoppe, inden vi blir erklæret for sindssyge
Heise skriver: eller en kæmpe langhåret, logrende hale oppe i bolledejen ej, eva, vi må hellere stoppe, inden vi blir erklæret for sindssyge
Ha ha...over and out-.....
Ps...ja, den har jeg også tænkt....og så plejer mundvandet på hunde også at være rigtig veludviklet i madlavningssituationen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128