Tak allesammen for Jeres svar til mig 
Jeg fik en recept med mig på nogle øjendråber.
Men som han sagde, så kan de ikke fjerne det, men måske gøre processen hurtigere. Man må bare vente til det aftager af sig selv igen..
Allerede samme dag, og også næste dag, havde mit øje det væsentligt bedre, mindre rødt og mindre ømt, syntes jeg ....Og endda UDEN at jeg havde fået hentet øjendråberne.
Men idag har været så træls!
Jeg vågner hver dag med hovedpine, og øjet er så ømt. Så bliver det bedre i løbet af dagen. Men jeg må tage panodil og undgå (som om man kan det) at fokusere for meget med dét øje.
Men det er svært, når man er på arbejde i 8 timer og igang hele tiden.
Bare sådan en ting som idag at skulle hælde lactulose op i et lille medicin-bægre, hvor jeg skulle se ml-stregerne på bægret.....Åååhh, hvor det bare prikkede og stak i mit øje.
SÅÅEH... Jeg må nu nok hellere se at få hentet de dråber, selvom det nok ikke bliver dém der redder det for mig.....Det gør kun tiden. Men det er jo værd at tage med, hvis dråberne kan korte det ned med en dag eller to.
Så bliver det "spændende", når jeg skal afsted til øjenlægen igen den 16 marts, at høre, om han mener at der skal gøres mere, eller hvad ....Det har jeg en lille mistanke og fornemmelse af, at han gør.
Anmeld