Anonym skriver:
Mine søstre kender ham også, og spurte om jeg havde deres opbakning i at de heller ikke ville have noget med ham at gøre.. Men det værste er, de syntes ikke engang det var slemt, det han havde skrevet??
Han er en person der joker om sådanne ting, men det syntes jeg altså heller ikke er okay! Ahrg hvor er jeg bare bitter og vred over det.. Og hvis det var en af mine søstre der havde fået sådan en kommentar ville jeg da have flippet totalt ud! 
Men i har ret, sletter ham fanme fra min venneliste!
Jeg må indrømme at jeg slet ikke forstår dine søsteres reaktion, jeg kan godt forsøge at formidle omstændighederne hvis der er en der skriver på min søsters fb (noget som hun bliver ked af), men jeg ville ALTID ALTID støtte min søster, og i sådan et tilfælde må jeg sige at jeg ville blive mere ked af det hvis hun IKKE slettede ham, fordi det i min verden ville virke som om hun ikke havde nok respekt for sig selv til ikke at finde sig i at nogen talte/skrev sådan til hende..
Så ja slet ham endelig, og bed dine søstre om at tage sig sammen, det er sku ikke okey at skrive sådan til en kvinde, heller ikke for sjov..
Anmeld