Hvorfor gør han sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

N&J

Anonym skriver:

Mine søstre kender ham også, og spurte om jeg havde deres opbakning i at de heller ikke ville have noget med ham at gøre.. Men det værste er, de syntes ikke engang det var slemt, det han havde skrevet?? 

Han er en person der joker om sådanne ting, men det syntes jeg altså heller ikke er okay! Ahrg hvor er jeg bare bitter og vred over det.. Og hvis det var en af mine søstre der havde fået sådan en kommentar ville jeg da have flippet totalt ud!

Men i har ret, sletter ham fanme fra min venneliste! 

Jeg må indrømme at jeg slet ikke forstår dine søsteres reaktion, jeg kan godt forsøge at formidle omstændighederne hvis der er en der skriver på min søsters fb (noget som hun bliver ked af), men jeg ville ALTID ALTID støtte min søster, og i sådan et tilfælde må jeg sige at jeg ville blive mere ked af det hvis hun IKKE slettede ham, fordi det i min verden ville virke som om hun ikke havde nok respekt for sig selv til ikke at finde sig i at nogen talte/skrev sådan til hende.. 

Så ja slet ham endelig, og bed dine søstre om at tage sig sammen, det er sku ikke okey at skrive sådan til en kvinde, heller ikke for sjov..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Jeg må indrømme at jeg slet ikke forstår dine søsteres reaktion, jeg kan godt forsøge at formidle omstændighederne hvis der er en der skriver på min søsters fb (noget som hun bliver ked af), men jeg ville ALTID ALTID støtte min søster, og i sådan et tilfælde må jeg sige at jeg ville blive mere ked af det hvis hun IKKE slettede ham, fordi det i min verden ville virke som om hun ikke havde nok respekt for sig selv til ikke at finde sig i at nogen talte/skrev sådan til hende.. 

Så ja slet ham endelig, og bed dine søstre om at tage sig sammen, det er sku ikke okey at skrive sådan til en kvinde, heller ikke for sjov..  

Det er præcis sådan jeg har det!!! Og ville ALTID støtte dem uanset hvem det så var der skrev noget træls til dem! Og du har ret, det er bare slet ikke i orden altså!!!! 

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Underlig type.
Men anmeld ham på FB og sæt ham på ignore, så er du fri for at høre mere til ham derinde.
Op med hovedet...bare fordi han er syg i hovedet, er det jo ikke ensbetydende med at resten er verden er.

Kærligst
Sussie

Tak for kram..

Nej, det er ikke ensbetydende med at alle er, men alle mænd er.. Syntes godt nok aldrig jeg har heldet med mig, med de mænd. øv altså.

Anmeld

24. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Tak for kram..

Nej, det er ikke ensbetydende med at alle er, men alle mænd er.. Syntes godt nok aldrig jeg har heldet med mig, med de mænd. øv altså.

Vel er de da ej sødeste.
Men det er med mænd som med allergi.
Hvis du bliver ved med at vælge det, du er allergisk overfor, så vil du også blive ved med at få allergiske reaktioner.
Ergo må du ganske enkelt sætte dig ned og finde ud af helt præcis, hvilken type mænd du falder for, og så gå helt hen i den anden grøft, og så skulle det ikke undre mig, at du pludseligt vil få held i kærlighed

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Vel er de da ej sødeste.
Men det er med mænd som med allergi.
Hvis du bliver ved med at vælge det, du er allergisk overfor, så vil du også blive ved med at få allergiske reaktioner.
Ergo må du ganske enkelt sætte dig ned og finde ud af helt præcis, hvilken type mænd du falder for, og så gå helt hen i den anden grøft, og så skulle det ikke undre mig, at du pludseligt vil få held i kærlighed

Det kunne være jeg skulle prøve det.. tak

Anmeld

24. februar 2011

Silvermist

Du får lige en  Sikke en nar...!

Slet og bloker...!

Og så må han fare rundt og være barnlig et andet sted...!

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Jamen fedt!!! Så det første min søster gør, er at spørge ham hvordan han har det??? Hvorfor fanden gør hun det! ARGH 

Tusind tak for kram!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.