Hvorfor gør han sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Anonym trådstarter

Først, så ved jeg ikke om det er under den rigtige kategori.. Ellers så det jo flyttes, kunne ikke lige finde en der passede! 

Men, jeg har haft noget med den her fyr. Vi har ses nogle gange, og har også været i seng sammen. Han var rigtig sød, og vi hyggede. 

Jeg følte ikke rigtig han gad mig mere, og gjorde det forbi simpelthen ved ikke at kontakte ham mere. 

Nu kommentere han så mine billeder på facebook på en rigtig rigtig grim måde, som sårer mig virkelig meget! s:

Jeg har lagt et nyt profil billede ind, der bliver rost til skyerne af alle andre. Han skriver som kommentar: Hold kæft hvor er du klam. Hvor er du grim. o.s.v. Altså tror han skrev 4 kommentarer til billedet, kun med grimme ord!

Dernæst har han kommetret i en status at jeg har hænge patter. o.s.v. ja sorry, men jeg har altså født et barn?

Jeg har ikke reageret på det, men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor han gør sådan? jeg har på ingen måde generet ham?

Men en ting er sikkert! Jeg skal aldrig have noget med ham at gøre mere!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Mutti2B

Sikke da en nar!! Slet hans kommentarer og slet ham på facebook.

Anmeld

24. februar 2011

Loa

Mutti2B skriver:

Sikke da en nar!! Slet hans kommentarer og slet ham på facebook.

Fuldstændig enig....

Anmeld

24. februar 2011

mariamiss6

slet og bloker.... han er bare sur over du ikke længere kontakter/knalder ham....

Anmeld

24. februar 2011

Lillefe

Anonym skriver:

Først, så ved jeg ikke om det er under den rigtige kategori.. Ellers så det jo flyttes, kunne ikke lige finde en der passede! 

Men, jeg har haft noget med den her fyr. Vi har ses nogle gange, og har også været i seng sammen. Han var rigtig sød, og vi hyggede. 

Jeg følte ikke rigtig han gad mig mere, og gjorde det forbi simpelthen ved ikke at kontakte ham mere. 

Nu kommentere han så mine billeder på facebook på en rigtig rigtig grim måde, som sårer mig virkelig meget! s:

Jeg har lagt et nyt profil billede ind, der bliver rost til skyerne af alle andre. Han skriver som kommentar: Hold kæft hvor er du klam. Hvor er du grim. o.s.v. Altså tror han skrev 4 kommentarer til billedet, kun med grimme ord!

Dernæst har han kommetret i en status at jeg har hænge patter. o.s.v. ja sorry, men jeg har altså født et barn?

Jeg har ikke reageret på det, men jeg forstår simpelthen ikke hvorfor han gør sådan? jeg har på ingen måde generet ham?

Hvis det var mig havde jeg helt sikkert spurgt ham hvad hans problem var.. dernæst slettet ham fra min facebook (og hans komentar)

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Ja, det tror jeg også jeg ender med.. Fatter bare ikke hans behov for at gøre sådan! 

Anmeld

24. februar 2011

N&J

Anonym skriver:

Ja, det tror jeg også jeg ender med.. Fatter bare ikke hans behov for at gøre sådan! 

Jeg må indrømme at jeg forstår slet ikke dit dilemma omkring dette, hvordan er det okey på nogen måde at nogen skriver sådan til dig eller om dig, at du overhovedet overvejer om han skal slettes forstår jeg slet ikke.. 

Mennesker som ikke bidrager med noget positivt i dit liv, har intet at gøre det i nærheden af dig... UD MED HAM

Du må simpelthen tro på at det skal du ikke finde dig i, for det bør ingen finde sig i!!

Anmeld

24. februar 2011

VIPpigen

N&J skriver:

Jeg må indrømme at jeg forstår slet ikke dit dilemma omkring dette, hvordan er det okey på nogen måde at nogen skriver sådan til dig eller om dig, at du overhovedet overvejer om han skal slettes forstår jeg slet ikke.. 

Mennesker som ikke bidrager med noget positivt i dit liv, har intet at gøre det i nærheden af dig... UD MED HAM

Du må simpelthen tro på at det skal du ikke finde dig i, for det bør ingen finde sig i!!

.

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Mine søstre kender ham også, og spurte om jeg havde deres opbakning i at de heller ikke ville have noget med ham at gøre.. Men det værste er, de syntes ikke engang det var slemt, det han havde skrevet?? 

Han er en person der joker om sådanne ting, men det syntes jeg altså heller ikke er okay! Ahrg hvor er jeg bare bitter og vred over det.. Og hvis det var en af mine søstre der havde fået sådan en kommentar ville jeg da have flippet totalt ud!

Men i har ret, sletter ham fanme fra min venneliste! 

Anmeld

24. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Underlig type.
Men anmeld ham på FB og sæt ham på ignore, så er du fri for at høre mere til ham derinde.
Op med hovedet...bare fordi han er syg i hovedet, er det jo ikke ensbetydende med at resten er verden er.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.