Udslæt hjæææælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.180 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

frklinemus

Jeg ty'r lige til alle jer kloge mødre...

Min søn 1½ + har fået sig noget af et udslæt... Og jeg ved ikke rigtigt hvad det er, så måske er der nogle som har set noget lignende før?!

Han er overfølsom overfor mælkeproteiner, men det ligner IKKE den reaktion han normalt får, hvis han får mælk...

Han har ikke feber og virker ikke syg - bortset fra hævede kirtler på hals, i lysken og bag ørerne.

/Line 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

<3

Umiddelbart vil jeg sige mildt virusudslæt

Anmeld

24. februar 2011

de-wett

vil mene det enden er virusudslet eller varmeknopper.

Min dater på 3 måneder havde nogle der ligner meget den anden dag, og der fik vi af vide det var varmeknopper

Anmeld

24. februar 2011

jannebjerre

ja ville også sige varmeknopper

Anmeld

24. februar 2011

Englebassen82

Ligner varmeknopper..

Anmeld

24. februar 2011

BabyThilde

Skulle lige til at oprette det samme indlæg, min datter har de samme knopper (dog lidt mindre af dem) har ikke søgt læge for tydeligvis er det ikke noget der generer hende.

Hvis det er en slags virus, skal man så søge læge eller går det bare over? nogle der ved det?

Anmeld

24. februar 2011

Rie-mor

BabyThilde skriver:

Skulle lige til at oprette det samme indlæg, min datter har de samme knopper (dog lidt mindre af dem) har ikke søgt læge for tydeligvis er det ikke noget der generer hende.

Hvis det er en slags virus, skal man så søge læge eller går det bare over? nogle der ved det?

Jeg har også stået i samme situation med min datter. Udslæt, men ok humør og lod ikke til at genere hende..

Jeg fik at vide fra andre at lægen for det første vil spørge om barnet har feber. Hvis ikke, så ring igen hvis det ikke er gået væk eller blevet bedre efter et par dage. Det gik væk efter et aftenbad og i seng med næsten ingen tøj på.

Anmeld

24. februar 2011

frklinemus

Tror ikke rigtig at det er varmeknopper... Det har stået på i ca. 1½ døgn nu. Og jeg har ladet ham rende rundt kun i ble, uden at det gjorde en forskel.

Heldigvis er han ikke mærket af det. Meeeennnn, måske ringer jeg nok til lægen i morgen alligevel.

Anmeld

24. februar 2011

Mille83

frklinemus skriver:

Jeg ty'r lige til alle jer kloge mødre...

Min søn 1½ + har fået sig noget af et udslæt... Og jeg ved ikke rigtigt hvad det er, så måske er der nogle som har set noget lignende før?!

Han er overfølsom overfor mælkeproteiner, men det ligner IKKE den reaktion han normalt får, hvis han får mælk...

Han har ikke feber og virker ikke syg - bortset fra hævede kirtler på hals, i lysken og bag ørerne.

/Line 

Er der evt flere tænder på vej? Min pige kan godt få knopper og blir rød om munden når der er tænder på vej...

Anmeld

25. februar 2011

frklinemus

Er der evt flere tænder på vej? Min pige kan godt få knopper og blir rød om munden når der er tænder på vej...

Uhhh... Det kan da i virkeligheden godt være. Det har jeg ikke rigtig tænkt over.

Han har savlet en del i ugens løb... Det er jo altid et godt tegn på bisser.  Hm... Ja, hvis bare det er det

Har slået koldt vand i blodet og venter lidt med lægen. Han virker stadig frisk og glad, så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.