Den der slyngevugge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Camilla_a

SanneBoe skriver:

Min dreng vil også gerne sove, bare det kan blive i mine arme Og det er ikke ret holdtbart når jeg også har min anden dreng på 1 år, der også skal ha lidt opmærksomhed, kunne være jeg skulle se om jeg kunne finde en billig en...

Men må de bruge den i stedet for den alm. vugge, altså jeg tænker på om natten, da det er der det er værst her hos os?

Vi har også brugt den om natten. Der flugte en dims med så man kunne hænge den i en dørkarm, så vi har altid haft den med, hvis vi været ude og besøge folk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Maja_4000

SanneBoe skriver:

Eeejjj, jeg fandt godt nok en vejledning på nettet om at sy den selv, men jeg er den dør på en symaskine, desværre - ville ellers gerne jeg kunne være så kreativ, men det syntes mine hænder åbenbart ikke

Det er det letteste jeg har syet 

Anmeld

25. februar 2011

Thalia

Slyngevuggen er ALLE pengene værd, men jeg har helt klart den holdning at man hellere skal købe en brugt Nature Sway end give sig til at sy selv. Jeg har set nogle af de hjemmelavede fra blandt andet trendsales og de er altså ikke nær så gode i kvaliteten.

Victor er en smule præmatur, og han boede i vuggen de første 3 mdr. Den er uden sammenligning det bedste stykke udstyr jeg nogensinde har fået

Anmeld

25. februar 2011

isimaven

Den er virkelig godDe varmeste anbefalinger herfraSy den selv så er den ikke så dyr!!Se syvejledning fx. På. Www.mamaslife.dk

Anmeld

7. marts 2011

elvital

JEG ELSKER SLYNGEVUGGEN!!! har skrevet en anmeldelse om den på min blog  (du skal lige scrolle lidt ned)

JEG ER AFHÆNGIG AF SLYNGEVUGGEN!!!!

og har som bonus fundet et billigt alternativ til den... (scroll lidt ned) jeg ved ikke om den er lige så god -men der er mulighed for at låne den og prøve!

Anmeld

29. marts 2011

sarulee

Jeg har endnu ikke prøvet den, men jeg har syet en der ligger klar til termin om ca en måned. Fandt noget kraftigt bommuldsstof i Stof og Stil, neutralt, da vi ikke kender kønnet og jeg er selv ret tilfreds.

Til vores datter kendte jeg desværre ikke til den, så har ikke nogen erfaring, men er næsten sikker på vi bliver glade for den.

Vi skal også ud at rejse når babyen er omkring 2 måneder og der har jeg faktisk tænkt mig at ta den med. Så har den stadig sit eget trygge sted at sove. Og man kan jo også nemt have den med andre steder.

Vh Sarah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.