Den der slyngevugge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.476 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Hvem?

Jeg har været inde og kigge på flere af alle de der smarte slynger, men er nu kommet til at falde gevaldigt over slyngevuggen - min mindste dreng på 2 mdr. vil bare ikke lægge i hans seng, han vil aller helst lægge i mors arme, men det er desværre ikke altid tiden lige er til det, men er der nogle der har erfaringer med sådan en slyngevugge???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

fif

SanneBoe skriver:

Jeg har været inde og kigge på flere af alle de der smarte slynger, men er nu kommet til at falde gevaldigt over slyngevuggen - min mindste dreng på 2 mdr. vil bare ikke lægge i hans seng, han vil aller helst lægge i mors arme, men det er desværre ikke altid tiden lige er til det, men er der nogle der har erfaringer med sådan en slyngevugge???

Altså mener du sådan en gynge agtig,der hænger i loftet??

Anmeld

24. februar 2011

mth1987

Vi brugte en fra da Victoria var 1 md. Og den var guld værd. Hun ville også kun ligge i mine arme. Jeg har evt en til salg. De koster jo omkring 1000 kr så hvis du ikk er sikker på han gider den er det jo surt med så mange penge

Anmeld

24. februar 2011

fif

SanneBoe skriver:

Vi har nemlig sådan en hængende i stuen, og sys den er meget god! Vores piger nyder den, for hun vil helst vugges i søvn.. (lidt irriterende) Men jeg sys det er et hit i hvert fald....

Anmeld

24. februar 2011

Hvem?

mth1987 skriver:

Vi brugte en fra da Victoria var 1 md. Og den var guld værd. Hun ville også kun ligge i mine arme. Jeg har evt en til salg. De koster jo omkring 1000 kr så hvis du ikk er sikker på han gider den er det jo surt med så mange penge

Det var nemli det jeg så, de var noget dyre - hva skal du have for din?

Anmeld

24. februar 2011

Camilla_a

Jeg har brugt slyngevugge til begge mine drenge og ville slet ikke kunne ha undværet den!!!! Hvis vores drenge har været urolige og slet ikke til at trøste er de altid kommet op og ligge i den og så er de bare faldet til ro med det samme. Min lillesøster har lånt vores da hendes dreng kun sov 15 min i hans seng, men da han kom op i slyngevuggen, sov han 3-4 timer!  Så kan kun anbefale den.

Anmeld

24. februar 2011

Hvem?

Jeg har brugt slyngevugge til begge mine drenge og ville slet ikke kunne ha undværet den!!!! Hvis vores drenge har været urolige og slet ikke til at trøste er de altid kommet op og ligge i den og så er de bare faldet til ro med det samme. Min lillesøster har lånt vores da hendes dreng kun sov 15 min i hans seng, men da han kom op i slyngevuggen, sov han 3-4 timer!  Så kan kun anbefale den.

Min dreng vil også gerne sove, bare det kan blive i mine arme Og det er ikke ret holdtbart når jeg også har min anden dreng på 1 år, der også skal ha lidt opmærksomhed, kunne være jeg skulle se om jeg kunne finde en billig en...

Men må de bruge den i stedet for den alm. vugge, altså jeg tænker på om natten, da det er der det er værst her hos os?

Anmeld

24. februar 2011

blomst84

Jeg elsker min slyngevugge  uden den ved jeg ikke lige hvordan det skulle have gået... Min lille pige er simpelthen så glad for sin og vi har en krog både i stuen og i soveværelset, da den er nem at flytte rundt på  vi gav 1400.- for vores og ja det er mange penge, men de er godt givet ud.. og man kan prøve den i 14 dage også levere den tilbage hvis man ikke er tilfreds    

Anmeld

24. februar 2011

Maja_4000

Vi har en og den er fantastisk ! 

Vi gav omkring 200 kr for vores , da jeg syede den selv 

Anmeld

24. februar 2011

Hvem?

Maja_4000 skriver:

Vi har en og den er fantastisk ! 

Vi gav omkring 200 kr for vores , da jeg syede den selv 

Eeejjj, jeg fandt godt nok en vejledning på nettet om at sy den selv, men jeg er den dør på en symaskine, desværre - ville ellers gerne jeg kunne være så kreativ, men det syntes mine hænder åbenbart ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.