ville i kontakte FG?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

<3

Maja88 skriver:

jamen tænker bare.. hvis det nu er svangerskabs... kan ens blodtryk stige SÅÅÅÅÅÅ hurtigt?

Altså ja det kan det jo godt men ring nu bare og få det afklaret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Kløver

Maja88 skriver:

jamen tænker bare.. hvis det nu er svangerskabs... kan ens blodtryk stige SÅÅÅÅÅÅ hurtigt?

Ja det kan det, mit var højt mandag men ikke noget faretruende, og onsdag blev det igen målt på skadestuen og der var det skyhøjt og krævede akut indlæggelse, hvor jeg skulle holde mig 100% i ro i sengen, måtte kun stå op for at gå på toilet, måtte ikke engang hente min egen mad, så det kan sagtens stige lige pludseligt

Anmeld

24. februar 2011

Kløver

Maja88 skriver:

fik nmit blodtryk tjekket i går... og det var super fint.

hvor dejligt

Anmeld

24. februar 2011

bagger26

Hellere ringe til FG en gang for meget end en gang for lidt. De skal nok vudere igennem telefonen om de mener der er grund til, at de skal tjekke dig.

Anmeld

24. februar 2011

Maja88

og skal forresten til JM i morgen kl 8

Anmeld

24. februar 2011

JustMe

Maja88 skriver:

Jeg har hørt om en, der fik målt normalt blodtryk den ene dag og for højt en dag eller to efter. Hendes svangerskabsforgiftning accelerede på ingen tid. Det kan sagtens være falsk alarm eller spændingshovedpine, men hellere være på den sikre side. Har du taget på de sidste par dage eller lider af ødemer i forvejen?

Anmeld

24. februar 2011

Maja88

JustMe skriver:

Jeg har hørt om en, der fik målt normalt blodtryk den ene dag og for højt en dag eller to efter. Hendes svangerskabsforgiftning accelerede på ingen tid. Det kan sagtens være falsk alarm eller spændingshovedpine, men hellere være på den sikre side. Har du taget på de sidste par dage eller lider af ødemer i forvejen?

nej har ike taget på..

men har skæv i ryggen så har tendens til hovedpine. men har bare været næsten hovedpine fri nu i  ja 10 måneder som sådan da.

men jeg tror det er virus- ringede total ynkelig til manden på arbejdet og fandt så ud af han havde det på nøjagtig samme måde desværre.. er bare træls for vi har lige været syge..

Anmeld

24. februar 2011

JustMe

Maja88 skriver:

nej har ike taget på..

men har skæv i ryggen så har tendens til hovedpine. men har bare været næsten hovedpine fri nu i  ja 10 måneder som sådan da.

men jeg tror det er virus- ringede total ynkelig til manden på arbejdet og fandt så ud af han havde det på nøjagtig samme måde desværre.. er bare træls for vi har lige været syge..

Æv  Men hellere en virus mere, end SSF

Anmeld

24. februar 2011

Maja88

JustMe skriver:

Æv  Men hellere en virus mere, end SSF

det er korrekt. men var syg for 14 dage siden og var ikke rigtig kommet over det. og så kommer det her og babyen kommer jo snart..

men håber fyssen kan tage min hovedpine i morgen

Anmeld

24. februar 2011

FruEllingsen

Fik du ringet til FG søde Maja?

Det er altså bedre og ringe en gang for meget. Det er jo det de er der for.

Håber du snart bliver tip top frisk igen, så i er klar til babys snarlige ankomst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.