ville i kontakte FG?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

903 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Maja88

Hej alle de damer og mænd. selvom det nok mest er henvendt til damerne.

jeg er i dag 38+0 og har siden i mandags haft hovedpine.. sådan en man måtte fjerne med piller og er jeg bare ikke fan af herunder graviditeten.

var så i går til ks- samtale hvor de målte blodtryk og puls..

og alt så super ud..

men i går aftes havde jeg stadigvæk hovedpine og blev rigtig svimmel... skyndte mig at kværne noget chokolade ind men hjalp ikke rigtig så gik i seng.

i dag har jeg så stadig hovedpine.. er lidt svimmel. og er ligesom jeg har ondt i fingrene(ikke rigtig kan bruge dem).

Kan det være svangerskabs eller kan det være fordi jeg de sidste 2 dage ikke har tager gravitamin???

hvad siger i de damer og hvad ville i gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Barbamama

Ring til lægevagten og fortæl dem hvordan du har det. Det er bedre at blive undersøgt end at du går og bekymrer dig. Knus

Anmeld

24. februar 2011

serinasmor

Jeg ville ringe til FG .. hellere en gang foe meget end en gang for lidt

håber det bedste

Anmeld

24. februar 2011

<3

Ring til fg fordi du er nervøs men vil tro at det med dine fingre er en nerve der sidder i klemme et sted og du måske har noget stress over snarlig ks eller virus i kroppen

Giver du update?

Anmeld

24. februar 2011

Maja88

jamen tænker bare.. hvis det nu er svangerskabs... kan ens blodtryk stige SÅÅÅÅÅÅ hurtigt?

Anmeld

24. februar 2011

Maja88

Kirle skriver:

Ring til fg fordi du er nervøs men vil tro at det med dine fingre er en nerve der sidder i klemme et sted og du måske har noget stress over snarlig ks eller virus i kroppen

Giver du update?

var syg for 14 dage siden.. og er ikk helt kommet over det...har blanke øjne kan jeg se..

føler mig bare så pylder over at ringe til fg. hvis man nu bare er syg... måske man først skulle tage temp og så gå i seng eller???

Anmeld

24. februar 2011

Kløver

Maja88 skriver:

Hej alle de damer og mænd. selvom det nok mest er henvendt til damerne.

jeg er i dag 38+0 og har siden i mandags haft hovedpine.. sådan en man måtte fjerne med piller og er jeg bare ikke fan af herunder graviditeten.

var så i går til ks- samtale hvor de målte blodtryk og puls..

og alt så super ud..

men i går aftes havde jeg stadigvæk hovedpine og blev rigtig svimmel... skyndte mig at kværne noget chokolade ind men hjalp ikke rigtig så gik i seng.

i dag har jeg så stadig hovedpine.. er lidt svimmel. og er ligesom jeg har ondt i fingrene(ikke rigtig kan bruge dem).

Kan det være svangerskabs eller kan det være fordi jeg de sidste 2 dage ikke har tager gravitamin???

hvad siger i de damer og hvad ville i gøre???

Jeg ville nok snakke med lægen, hvis det er tegn på svangerskabsforgiftning så er det en trykkende hovedpine lidt ligesom hvis man har et bånd sat stramt rundt om hovedet, jeg havde svangerskabsforgiftning og synes ikke rigtig jeg fik nogle af de klassiske symptomer, fik det bare mere og mere mærkeligt, og mit blodtryk var skyhøjt og havde preotein i urinen, så kan anbefale at få en tid ved lægen eller ved deres sygepljerske og få målt blodtryk og tjekket urin  for det bedste 

Anmeld

24. februar 2011

<3

Maja88 skriver:

var syg for 14 dage siden.. og er ikk helt kommet over det...har blanke øjne kan jeg se..

føler mig bare så pylder over at ringe til fg. hvis man nu bare er syg... måske man først skulle tage temp og så gå i seng eller???

man må godt være pyller når man er højgravid og snart står overfor ks I min bog SKAL man være det lidt

Ring for en sikkerheds skyld.

Anmeld

24. februar 2011

Maja88

Jeg ville nok snakke med lægen, hvis det er tegn på svangerskabsforgiftning så er det en trykkende hovedpine lidt ligesom hvis man har et bånd sat stramt rundt om hovedet, jeg havde svangerskabsforgiftning og synes ikke rigtig jeg fik nogle af de klassiske symptomer, fik det bare mere og mere mærkeligt, og mit blodtryk var skyhøjt og havde preotein i urinen, så kan anbefale at få en tid ved lægen eller ved deres sygepljerske og få målt blodtryk og tjekket urin  for det bedste 

fik nmit blodtryk tjekket i går... og det var super fint. og babyen er mere aktiv end nogesinde før-- den bevægede sig non stop i går og det samme i dag

Anmeld

24. februar 2011

XXSS

Jeg tror på ingen måder, at det har noget med gravitaminen at gøre - jeg glemte hvis et par stykker under min graviditet og der skete ikke noget.

Jeg ville også ringe til fødegangen for at snakke med en jordemoder og lige høre dem ad - blot for en sikkerhedsskyl - IKKE vagtlægen, og det er af den grund, at du hører til under fødegangen når du er så lang henne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.