michella80 skriver:
Sikke en god ide, at lave denne tråd.
Men sikke en liste man kommer til at lave.
Tina: Indlæg om alt mellem himmel og jord. Skønne og Frække Liva med krøllerne. Carsten som lavede et lækkert badeværelse. Hendes indlæg om hendes søster Anika.
Pernille: Har 2 skønne piger, som begge har refluks. Syr lækkert børnetøj og har inviteret mig på besøg.
Vungummien: Emil som er 9 timer ældre end Cassandra. Vores ferier sammen. En god veninde. Hendes kamp med at blive den hun er nu.
Katrine: Indlæg om Bianca og Celina, mødet med dem i Randers.
Ida: 2 skønne piger.
Camilla(Milka): Historier om K, hendes kamp med vægten af børnene, indlæggene fra sygehuset. Bøtterne. En alene mor til UG.
Camilla(Liam): den først ns jeg mødte. Liam og Zoey. Hendes hjemmelavet postkort.
Trine: Hende godt skrevet indlæg. Jublen da hun var gravíd første gang, og hvor ked af det jeg var da hun mistede. SOLstrålen og hendes navngivningsfest(så hyggelig) Huset i skoven
Mette(Anna-jonas): Dårlig behandling på arbejdspladsen, giver gode råd og trøstende ord med på vejen. En sej kvinde, men lidt meget modstang for tiden. Syg med Ida, som blev født fortidlig. Jonas som har fødselsdag på søndag, ligesom Julius.
Kristine: Mødet hos Rikke i 2009. Hendes 2 skønne piger. Hendes kreative evner som spøgelser til Halloween.
Michella: Carla og hendes prutmaven, da hun var garvid.
Chatarina: 2 lækre piger og en skøn dreng. Svamp i huset og en kamp med forskringselskabet.
Katja: 2 skønne børn, på alder med mine. Lækre billeder taget af Charlotte Hammer. Huskøb. Marcus da han legede med toiletpapir.
Anna: Som sneg sig en på ns, gudsketakoglov for det, mødet til Sols fest. At hun er blevet gravid. skøn profilbillede af en mave.
Mette: Som sneg sig en på ns, gudsketakoglov for det, mødet til Sols fest. At hun er blevet gravid.
Iben: xxx og at hun er tilbage og gravid igen
Rikke: Vinker....NE. Et hyggeligt NS-træf hos hende i 2009. Hendes TEjuletræ.
Trine: MALUTTEN
Karina: STOR hjælp omkring eksem og især æggeallergi. (mange tak). opr. i ryggen. Lækkre Nikoline som ligner sig mor på en prik.
Msax: Mødte hendes til Sols fest. Lækkert rødt hår. Skønne børn.
Sarah: Lækre drenge, altid smuk at se på, mødet til Sols fest, hendes tur til Dubai og billedet af hende ved siden af en gul ferrie
Bondepigen: Emma. Hofteskred og gips. Gravid igen
Gitte: Gravid, Valdemar og mødet til Sols fest. En sød og venlig "dame"
Jules: Viktor og Vera. Viktor som kunne være med i en reklame, da han legede med mel.
Jeg håber ikke jeg har glemt nogen.