Hvad husker vi hinanden for????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

JustAnotherName

jeg har det altså ligesom Kristine. Jeg kan huske ting og sager om jer hver især, og tilsammen er I een stor stødpude

Her må jeg hoppe med! .......Meeeen jeg husker heller ikke så godt  

Men der sidder en masse guld-stunder og varmer indeni mig.
Og flere af Jer, har gjort rigtig stort indtryk på mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

ChatH

uhh en liste

Katrine- for et dejligt besøg i sommers, med nogen dejlige børn og som altid er der når jeg har brug for det

Tina, for hendes sjove historier om Liva og sine egne gener sm jeg forbavsende godt kender fra mig selv. og fra en  masse øj handler

idamaria8, for hendes lange fortællinger om deres liv og flytning, hendes eksamener, deres  flytningog også en masse handler

Kitty om deres rejse igennem det at blive gravid og som nu står med en smuk mavse!

Metchen- ligeledes om det at blive gravid og en masse eksamenslæsning. samt nogen smukke glashjerter fra deres bryllup!!!

Milka: for hendes graviditet helt alene, det at have tvillinger alene uden en far der deltager og min tilbagevenden mening at hun satme skal ud og finde en mand. og så en sjov historie om en mand på en altan

Karo: for en masse tøj køb til valde, hendes gode beretninger om deres hus projekt og en masse fortællinger om sundhedsplejersker og så de fantastiske unger

Michella: sjovt nok også den historie om fisen og ellers bare det gde humør men som dog har været igennem en hård periode.

Sus: hendes vej til et bedre liv, hendes dejlige dreng emil og skiftene brugernavne

Kristine: hendes lækre billeder af legetøj fra butikke, og pt en masse bøvl med ukompetent personale i institutioner- mit hjerte græder når jeg læser det!

Trine: for sol, hastende dragt handler- meget lange indlæg man skal  læse når man er frisk en masse historie fra hendes baggrund og bare som en helt igennem fantastisk person!

Anna-jonas mette: for altid at komme med en beroligende bemærkning at være positiv og ikke mindst hele processen med deres lille prinsesse derhjemme

Msax mette: for nogen hyggelige besøg og en masse tøj handel, men også for at jeg er grøn af misundelse over de skal igang med endnu en baby!

Lilac: som endelig er kommet tilbage med en ns baby i maven

Lilletrold: for nogen meget uheldige episoder der har kostet dyrt!

Lizo: for hendes kreative evne, fantastiske børn og gode humør.

Mikolone: Åhh hun er der altid og trøser. fantastisk person! og så for at vi altid mangler billeder af lillefisen

Rose: for det lange forløb med sygdom og til trods for det nogen fantastiske billeder af malutten!

sarahB: hun er der altid, og man kan altid læsse lort af hos hende. MANGE handler med tøøj til mig selv og glæder mig til vi skal shoppe sammen

skoubo: for mange gode snakke om sy ting og mange besøg. elsker at komme hos ernille og lege. og så hendes lange forløb med silja som bare er så kær!

Vinker: pt for at kæmpe for kærligheden så stort og deres fantastiske dreng

Lion for en masse syning og et hårdt forløb.

Dem jeg har glemt i betyder også meget!! 

Anmeld

25. februar 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Det sgu da fordi du er så lækker

Ja da!!!! Ha ha ha

Anmeld

25. februar 2011

Barbamama

Hvor er det nogle dejlige indlæg I har skrevet!!!!! Elsker navlerne!!!!

Anmeld

25. februar 2011

mama09

Kristinewl skriver:

Jeg har så svært ved at trække nogle ud.

Jeg husker bare hvordan i alle har været der på godt og ondt.

Jeg elsker jer alle. Tak fordi i er der for mig

enig

Anmeld

25. februar 2011

lion

michella80 skriver:

Sikke en god ide, at lave denne tråd.

Men sikke en liste man kommer til at lave.

Tina: Indlæg om alt mellem himmel og jord. Skønne og Frække Liva med krøllerne. Carsten som lavede et lækkert badeværelse. Hendes indlæg om hendes søster Anika.

Pernille: Har 2 skønne piger, som begge har refluks. Syr lækkert børnetøj og har inviteret mig på besøg.

Vungummien: Emil som er 9 timer ældre end Cassandra. Vores ferier sammen. En god veninde. Hendes kamp med at blive den hun er nu.

Katrine: Indlæg om Bianca og Celina, mødet med dem i Randers.

Ida: 2 skønne piger.

Camilla(Milka): Historier om K, hendes kamp med vægten af børnene, indlæggene fra sygehuset. Bøtterne. En alene mor til UG.

Camilla(Liam): den først ns jeg mødte. Liam og Zoey. Hendes hjemmelavet postkort.

Trine: Hende godt skrevet  indlæg. Jublen da hun var gravíd første gang, og hvor ked af det jeg var da hun mistede. SOLstrålen og hendes navngivningsfest(så hyggelig) Huset i skoven

Mette(Anna-jonas): Dårlig behandling på arbejdspladsen, giver gode råd og trøstende ord med på vejen. En sej kvinde, men lidt meget modstang for tiden. Syg med Ida, som blev født fortidlig. Jonas som har fødselsdag på søndag, ligesom Julius.

Kristine: Mødet hos Rikke i 2009. Hendes 2 skønne piger. Hendes kreative evner som spøgelser til Halloween.

Michella: Carla og hendes prutmaven, da hun var garvid.

Chatarina: 2 lækre piger og en skøn dreng. Svamp i huset og en kamp med forskringselskabet.

Katja:  2 skønne børn, på alder med mine. Lækre billeder taget af Charlotte Hammer. Huskøb. Marcus da han legede med toiletpapir.

Anna: Som sneg sig en på ns, gudsketakoglov for det, mødet til Sols fest. At hun er blevet gravid. skøn profilbillede af en mave.

Mette: Som sneg sig en på ns, gudsketakoglov for det, mødet til Sols fest. At hun er blevet gravid.

Iben: xxx og at hun er tilbage og gravid igen

Rikke: Vinker....NE. Et hyggeligt NS-træf hos hende i 2009. Hendes TEjuletræ.

Trine: MALUTTEN

Karina: STOR hjælp omkring eksem og især æggeallergi. (mange tak). opr. i ryggen. Lækkre Nikoline som ligner sig mor på en prik.

Msax: Mødte hendes til Sols fest. Lækkert rødt hår. Skønne børn.

Sarah: Lækre drenge, altid smuk at se på, mødet til Sols fest, hendes tur til Dubai og billedet af hende ved siden af en gul ferrie

Bondepigen: Emma. Hofteskred og gips. Gravid igen

Gitte: Gravid, Valdemar og mødet til Sols fest. En sød og venlig "dame"

Jules: Viktor og Vera. Viktor som kunne være med i en reklame, da han legede med mel.

Jeg håber ikke jeg har glemt nogen.

Anmeld

25. februar 2011

Skouboe

I øjeblikket kan jeg kun huske halvdelen af jer (Silja synes søvn er overvurderet), men det skal I ikke være kede af, for imorgen er det den anden halvdel jeg kan huske... Og jeg elsker er allesammen, både i dag og i morgen

Anmeld

25. februar 2011

sarahb

lion skriver:

Sikke en god ide, at lave denne tråd.

Men sikke en liste man kommer til at lave.

Tina: Indlæg om alt mellem himmel og jord. Skønne og Frække Liva med krøllerne. Carsten som lavede et lækkert badeværelse. Hendes indlæg om hendes søster Anika.

Pernille: Har 2 skønne piger, som begge har refluks. Syr lækkert børnetøj og har inviteret mig på besøg.

Vungummien: Emil som er 9 timer ældre end Cassandra. Vores ferier sammen. En god veninde. Hendes kamp med at blive den hun er nu.

Katrine: Indlæg om Bianca og Celina, mødet med dem i Randers.

Ida: 2 skønne piger.

Camilla(Milka): Historier om K, hendes kamp med vægten af børnene, indlæggene fra sygehuset. Bøtterne. En alene mor til UG.

Camilla(Liam): den først ns jeg mødte. Liam og Zoey. Hendes hjemmelavet postkort.

Trine: Hende godt skrevet  indlæg. Jublen da hun var gravíd første gang, og hvor ked af det jeg var da hun mistede. SOLstrålen og hendes navngivningsfest(så hyggelig) Huset i skoven

Mette(Anna-jonas): Dårlig behandling på arbejdspladsen, giver gode råd og trøstende ord med på vejen. En sej kvinde, men lidt meget modstang for tiden. Syg med Ida, som blev født fortidlig. Jonas som har fødselsdag på søndag, ligesom Julius.

Kristine: Mødet hos Rikke i 2009. Hendes 2 skønne piger. Hendes kreative evner som spøgelser til Halloween.

Michella: Carla og hendes prutmaven, da hun var garvid.

Chatarina: 2 lækre piger og en skøn dreng. Svamp i huset og en kamp med forskringselskabet.

Katja:  2 skønne børn, på alder med mine. Lækre billeder taget af Charlotte Hammer. Huskøb. Marcus da han legede med toiletpapir.

Anna: Som sneg sig en på ns, gudsketakoglov for det, mødet til Sols fest. At hun er blevet gravid. skøn profilbillede af en mave.

Mette: Som sneg sig en på ns, gudsketakoglov for det, mødet til Sols fest. At hun er blevet gravid.

Iben: xxx og at hun er tilbage og gravid igen

Rikke: Vinker....NE. Et hyggeligt NS-træf hos hende i 2009. Hendes TEjuletræ.

Trine: MALUTTEN

Karina: STOR hjælp omkring eksem og især æggeallergi. (mange tak). opr. i ryggen. Lækkre Nikoline som ligner sig mor på en prik.

Msax: Mødte hendes til Sols fest. Lækkert rødt hår. Skønne børn.

Sarah: Lækre drenge, altid smuk at se på, mødet til Sols fest, hendes tur til Dubai og billedet af hende ved siden af en gul ferrie

Bondepigen: Emma. Hofteskred og gips. Gravid igen

Gitte: Gravid, Valdemar og mødet til Sols fest. En sød og venlig "dame"

Jules: Viktor og Vera. Viktor som kunne være med i en reklame, da han legede med mel.

Jeg håber ikke jeg har glemt nogen.

hvor er du sej du huskede det billede
Det er jo sjovt...
Du er SKØN
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2011

sarahb

Lad mig Prøve.

Catharina: Du er bare DEJLIG. Og så har du skønne børn og en Valde jeg har lyst til at spise.. Skønt tøj min mindste arver, så lækkert og så glæder jeg mig til at se dig snart.

Anna-Jonas, Mette:
Du er der bare ALTID, selv med alt du er igennem så kan du rumme alle os på godt og ondt.. Du er en SEJ kvinde jeg har dyb respekt for.

Vinker, Rikke: du er bare så behagelig og rar og så er du så sej i din kamp med kærligheden

Nikoline: Karina: Du er bare så stærk, med alle de problemer du har med din ryg, så er du alligevel den bedste mor på din måde og så stærkt at du stadig står oprejst i denne langtrukket process. Og så er du SMUK og med en lækker datter.

Trine Dobbelt A: Du er så skøn, du er en smuksak med En sindsyg smuk datter.. Du er vidunderlig og du har altid mig her Du har hjertet på det helt rette sted. OG så husker jeg den der klamme episode med den der dildo på altanen.

Tjuhl, Trine: Dine dejlige fortællinger og at det er så levende. Det er SKØN læsning og så husker jeg dig fra dine fortællinger om kampen om at blive forældre

Lion, Helene: Din kreativitet.. Du er jo for SEJ, og så har du de dejligste unger.

Vingummien, Sus: DIn dejlige livsglade dreng. Han er simpelthen for skøn.

Msax, Mette: Vores SMSér på fødegangen da jeg var igang og havde født.. OG så har du fantastiske børn og så virker du bare total overskudsmor...

Milka, Camilla: Hvis man slår ordet SEJ op i ordbogen burde der stå dit navn. Mor til tvillingepiger og alene i både graviditeten og efter. Jamen hva kan jeg sige du er bare Så sej en mor.

Mor jespersen: Altid skønne svar og nu er du selv i en krise og vi er her alle for dig.

Bondepigen: Jamen du er her bare altid, uanset hvad så kan man regne med dig. OG så har du jo en smuk datter og snart en lillebror vi alle glæder og til at se.

Rosa: Dine skønne indlæg om dejlige jonte, politiske tin osv.
selvom vi ikke altid er enig så respekterer jeg dig og din måde at diskutere på.

Anmeld

25. februar 2011

Lilac

Ihhh, sikke nogle lange lister! Lige nu har jeg lidt travlt og vil bare sige at jeg synes det er så fantastiske at I allesammen altid er der og gider lytte på alle de gode ting, men også alle de triste/trælse ting man kan komme ud for her i dette fantastiske liv... Jeg synes I er skønne alle sammen, på jeres egne måder hver især...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.