Jubiii, dejlig tryghedsscanning idag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2011

Leonora

kitty skriver:

Den her tråd har jeg da ikke set. Blinde Kitty!

HURRAAAAA får jeg helt lyst til at råbe. Hvor er det dejligt med hjerteblink og mere ro i sjælen til mor!

Dejlig update!!

Hvor er du altså kær

Jeg glæder mig altså top meget til at følge din lille guld baby...synes bare din historie er så fantastisk og i verdens klasse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

otlitrom

Leonora skriver:

Hvor er du altså kær

Jeg glæder mig altså top meget til at følge din lille guld baby...synes bare din historie er så fantastisk og i verdens klasse

Årh tak, hvor er du sød Sådan noget kan jeg slet ikke holde til! Du ved, hormonerne. Er du ramt af dem?

Hvor langt er du henne nu? Kan se du har termin tæt på den dag hvor jeg testede positivt (15. oktober). Det kan kun blive godt!

Anmeld

26. februar 2011

Leonora

kitty skriver:

Årh tak, hvor er du sød Sådan noget kan jeg slet ikke holde til! Du ved, hormonerne. Er du ramt af dem?

Hvor langt er du henne nu? Kan se du har termin tæt på den dag hvor jeg testede positivt (15. oktober). Det kan kun blive godt!

Hi hi ja de skønne hormoner...bare vent, det blir værre når lille bebs er født....

Jeg mærker ik hormonerne så meget endnu...jeg er 7+4. Men det kommer nok snart og spurgte du min mand ville han nok sige at jeg er noget let antendelig...hvilket nok mest skyldes trætheden...og nøj den er styg..

jeg kan heller ik gå hjem og slappe af efter arb for der kræver Leonora sin mors fulde opmærksomhed...forståeligt nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.