Jubiii, dejlig tryghedsscanning idag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

sweet

Leonora skriver:

Jeg er 7+2 og jeg gav 600 kr....gyn. klinik på gammel køge landevej...

De var super søde...hun sagde at det var et stærkt bankende hjerter når jeg kun er 7+2..

Så det er skønt

åh det må have været skønt at se sin lille spire går selv og venter på brev til trykhedsscanning på sygehuset.. men er selv kun 5+2 så syntes der er lang tid til jeg får den lille spire at se.. håber den stadigvæk er der når de scanner mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

BabyMus

Hvor fedt! Dejligt altså. (:

Tillykke. (:

Anmeld

24. februar 2011

Leonora

sweet skriver:

åh det må have været skønt at se sin lille spire går selv og venter på brev til trykhedsscanning på sygehuset.. men er selv kun 5+2 så syntes der er lang tid til jeg får den lille spire at se.. håber den stadigvæk er der når de scanner mig..

Selvfølgelig er din lille spire der også om 2 uger....det er vigtig at du tror på det...

Og ja tiden føles lang..prøv at få lavet en masse så tiden går stærkt..

Glæder mig til at høre fra dig om 2 uger

Anmeld

24. februar 2011

Leonora

Miia90 skriver:

håber heg også 

jewg ruger bare derude af på vores flotte guldæg

håber så meget der kommer en bebs ud af det

Ja du skal bare ruge derud af...

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dit lille guldæg

Anmeld

24. februar 2011

sweet

Leonora skriver:

Selvfølgelig er din lille spire der også om 2 uger....det er vigtig at du tror på det...

Og ja tiden føles lang..prøv at få lavet en masse så tiden går stærkt..

Glæder mig til at høre fra dig om 2 uger

ja prøver også at få tiden til at gå men skal forholde mig meget i ro og det er bare svært når man normalt er et aktiv menneske... men skal nok lave en opdate på "er 6. gang lykkens gang når jeg har været til scanning :-)

Anmeld

24. februar 2011

Leonora

sweet skriver:

ja prøver også at få tiden til at gå men skal forholde mig meget i ro og det er bare svært når man normalt er et aktiv menneske... men skal nok lave en opdate på "er 6. gang lykkens gang når jeg har været til scanning :-)

Er du kommet i hormon beh for at holde på den lille spire??

Jeg har en veninde havde mange SA og da hun fik hormoner så blev den derinde

Anmeld

24. februar 2011

sweet

nej jeg får noget binyrebarkomon til den sygdom i mine tarme der nok har været skyld i det så overlægen håber at vi kan redde spiren denne gang med det medicin til mig... så hvis spiren bliver der inde skal jeg have det indtil jeg er kommet over de 12 uger..

Anmeld

24. februar 2011

Leonora

sweet skriver:

nej jeg får noget binyrebarkomon til den sygdom i mine tarme der nok har været skyld i det så overlægen håber at vi kan redde spiren denne gang med det medicin til mig... så hvis spiren bliver der inde skal jeg have det indtil jeg er kommet over de 12 uger..

Godt at du får noget...håber ikke du har mange bivirkninger....

Jeg krydser hvad jeg kan for dig og din lille spire

Anmeld

24. februar 2011

sweet

Leonora skriver:

Godt at du får noget...håber ikke du har mange bivirkninger....

Jeg krydser hvad jeg kan for dig og din lille spire

ikke indtil videre men har også kun taget dem i 3 dage så det kan jo være der kommer nogen...

Anmeld

26. februar 2011

otlitrom

Den her tråd har jeg da ikke set. Blinde Kitty!

HURRAAAAA får jeg helt lyst til at råbe. Hvor er det dejligt med hjerteblink og mere ro i sjælen til mor!

Dejlig update!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.