misundelse er en grim ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

tazz

Man kan da i hvert tilfælde altid grine lidt i skægget over, at virkeligheden kommer til at ramme hende med raketfart når vandet går eller den første ve rammer hende.

Jeg er engang blevet temmelig uvenner med en bekendt, som havde skrevet en 4 siders lang liste med krav til læger, jordemor og sygeplejesker til sin fødsel. Der kom jeg altså til at grine lidt og hun blev meget sur. En fødsel er jo ikke noget lægerne har presset over hovedet på hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Lisette 84

NEMLIG !!!    Det tænker jeg også.... Op med hovedet

Du skal IKKE være misundelig, overhovedet ikke...

Du skal være stolt over dig selv..........

Jeg har også tit sagt nej til arrangementer da mine børn var mindre, fordi jeg fik at vide at der ville blive røget..... Selvfølgelig vil jeg da ikke troppe op og lade folk forgifte mine børn..

Du virker som en yderst fornuftig kvinde... og det er mere end hvad man kan sige om din veninde...

Forhåbentlig bliver hun klogere..... forhåbentlig

Vær stolt af dig selv og bare ønsk hende det bedste...

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Lisette 84 skriver:

NEMLIG !!!   Det tænker jeg også.... Op med hovedet

Du skal IKKE være misundelig, overhovedet ikke...

Du skal være stolt over dig selv..........

Jeg har også tit sagt nej til arrangementer da mine børn var mindre, fordi jeg fik at vide at der ville blive røget..... Selvfølgelig vil jeg da ikke troppe op og lade folk forgifte mine børn..

Du virker som en yderst fornuftig kvinde... og det er mere end hvad man kan sige om din veninde...

Forhåbentlig bliver hun klogere..... forhåbentlig

Vær stolt af dig selv og bare ønsk hende det bedste...

ej tusind tak for dine flotte ord. de varmer

Anmeld

24. februar 2011

tinasmor

Det jeg ikke kan forstå er: Hvis man har en god veninde ønsker man dem vel alt det bedste. Eller det gør jeg i hvertfald. Jeg ville aldrig kunne ønske at min veninde fik en hård fødsel (det lyder dog også mærkeligt det med at hun tror at hun bare kan få et kejsersnit midt i fødslen)

Det med at hun har en forestilling om hvordan det er at blive mor. Jamen lad hende dog bare have den forestilling. Hun er jo ikke ene om at have troet at selv om man fik barn så skulle INTET forandre sig Jeg kunne ikke sove de sidste 3 måneder af min sidste graviditet og tænkte at når jeg alligevel var vågen hele tiden, ja så måtte jeg jo være vennet til det. Men det viser sig jo så, at der selvfølgelig er forskel på at man selv ikke kan sove og så på at blive vækket en masse gange Men når man ikke selv er mor, så har man jo en masse forestillinger og det er jo helt normalt. Bare lad hende have dem. ud over det er der jo vitterligt også forskel på hvad nogle synes er hårdt og hvad andre ikke synes, og om man får en "nem" baby der måske kun vågner et par gange om natten og så på en der vågner 5-6 gange hver nat.

Jeg må indrømme, at jeg ikke helt kan sætte mig ind i hvordan du har det.

Anmeld

24. februar 2011

eElak

Jeg kan godt forstå at du har det sådan som du har det..

Du er jo bare menneskelig..

Jeg ville da også blive lidt muggen over at en inddirekte pegede fingre af de ting jeg havde gjort med min baby, og hun så får det til at lyde som om det er let som ingenting

Anmeld

24. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Du har så evigt ret..

Læser dine indlæg med stor fornøjelse, du får mig ofte til at se tingene fra et andet perspektiv. Du er en meget vis kvinde

1000 tak for de søde ord..og stort knus til dig.
Altid godt når andre kan bruge lidt af ens erfaringer eller tanker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.