Er jeg ved at gå i fødsel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Tystys14

DLM skriver:

hehe ahh mon du skal vænte så længe synes det lyder som om det er lige om hjørnet sender lidt ve-støv til dig.

vil lige sige min slimprop gik dagen før jeg fødte

Tusind tak  jeg håber virkelig det er lige om lidt, synes bestemt ikke det er sjovt som det kører lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Tystys14

MarianneSonne skriver:

Det lyder ikke usandsynlig at du er på vej i fødsel. Det bedste du kan gøre er at hvile dig så meget som muligt og spise noget godt mad. Hvis du skal føde en af de nærmeste dage, så har du brug for kræfterne og for at være udhvilet.

Held og lykke

www.stjerneleg.dk

Hvis jeg skal få bare lidt søvn i nat bliver jeg vist nød til at tage noget smertestillende  for øv hvor gør det ondt. Men det med god mad var en meget god idé  tusind tak for svaret.

Anmeld

23. februar 2011

Mi

Cho skriver:

Hvis jeg skal få bare lidt søvn i nat bliver jeg vist nød til at tage noget smertestillende  for øv hvor gør det ondt. Men det med god mad var en meget god idé  tusind tak for svaret.

Hvis du ikke kan sove, så sørg i det mindste for at få hvilet. Lad være at trave op og ned af gulvet, gå lange ture eller gøre rent for at sætte det igang. Det vil bare dræne dig for energi og ikke udrette det mindste.

Anmeld

23. februar 2011

Tystys14

MarianneSonne skriver:

Hvis du ikke kan sove, så sørg i det mindste for at få hvilet. Lad være at trave op og ned af gulvet, gå lange ture eller gøre rent for at sætte det igang. Det vil bare dræne dig for energi og ikke udrette det mindste.

Det vil jeg gøre, er virkelig også brugt for idag endnu engang tak.

Anmeld

23. februar 2011

DLM

Cho skriver:

Tusind tak  jeg håber virkelig det er lige om lidt, synes bestemt ikke det er sjovt som det kører lige nu.

nej det kan jeg bestemt godt forstå, det er da ikke rart. så for at der snart kommer en lille bebs i dine arme

Anmeld

24. februar 2011

MIWULA

Uhh hvor dejligt for dig der kommer nogle tegn på noget nu. Gid det var mig.   Jeg  finger for der sker mere hos jer.  Og held og lykke hvis nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.