Er jeg ved at gå i fødsel???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Tystys14

Ja som overskriften lyder er jeg faktisk i tvivl, om det er fødslen der er ved at gå igang... Jeg har haft plukveer siden igår, og hele dagen idag, hvilket man selvfølgelig godt kan have uden det er noget. 

Men nu her til aften er de blevet meget kraftiger, og jeg har (undskyld den meget dirkete formulering) slimet en del og blødt lidt, hvad kan det skyldes? plukveererne har svinget meget, både i styrke og i tid, dog har de de sidste to timer været regelmæssige med 5 min i mellem, efter ca en time hvor der intet skete. 

Nogle der har oplevet det samme? eller kan sige mig hvad der sker lige nu?  Kan slet ikke finde ud af det, eller slappe af pga. man tænker.

Ringede til fg, hvor hende jeg snakkede med sagde at det kunne gå i sig selv igen, når det ikke var oftere, og der havde været pause mellem.  Samt hun syntes ikke man kunne sige noget før det var 3 min i mellem, og de varede længere. ARG det ikke det man vil hører nu hvor man har kæmpet en hel dag.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Cho skriver:

Ja som overskriften lyder er jeg faktisk i tvivl, om det er fødslen der er ved at gå igang... Jeg har haft plukveer siden igår, og hele dagen idag, hvilket man selvfølgelig godt kan have uden det er noget. 

Men nu her til aften er de blevet meget kraftiger, og jeg har (undskyld den meget dirkete formulering) slimet en del og blødt lidt, hvad kan det skyldes? plukveererne har svinget meget, både i styrke og i tid, dog har de de sidste to timer været regelmæssige med 5 min i mellem, efter ca en time hvor der intet skete. 

Nogle der har oplevet det samme? eller kan sige mig hvad der sker lige nu?  Kan slet ikke finde ud af det, eller slappe af pga. man tænker.

Ringede til fg, hvor hende jeg snakkede med sagde at det kunne gå i sig selv igen, når det ikke var oftere, og der havde været pause mellem.  Samt hun syntes ikke man kunne sige noget før det var 3 min i mellem, og de varede længere. ARG det ikke det man vil hører nu hvor man har kæmpet en hel dag.

På forhånd tak

det lyder som om det er slimproppen som er gået:0) det kan den godt når man har mange plukke veer...

måske er der optræk til noget:0) og måske ikke, jeg har hørt mange hvor det igen gik i sig selv:0)

Anmeld

23. februar 2011

Tystys14

Ni-ko-li-ne skriver:

det lyder som om det er slimproppen som er gået:0) det kan den godt når man har mange plukke veer...

måske er der optræk til noget:0) og måske ikke, jeg har hørt mange hvor det igen gik i sig selv:0)

Gør det noget at slimproppen er gået?  Jeg har læst meget op til, men synes lige nu det hele er glemt, og væk...

Anmeld

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Cho skriver:

Gør det noget at slimproppen er gået?  Jeg har læst meget op til, men synes lige nu det hele er glemt, og væk...

nej slet ikke!

du skal bare ikke i boblebad eller svømmehal... balterierne kan nemli komme op i livmoderen nu...

men ellers betyder det ikke noget

Anmeld

23. februar 2011

DLM

Cho skriver:

nej det gør ingen ting, den kan gå helt op til 6 uger før fødsel mener jeg.

Anmeld

23. februar 2011

Tystys14

Ni-ko-li-ne skriver:

nej slet ikke!

du skal bare ikke i boblebad eller svømmehal... balterierne kan nemli komme op i livmoderen nu...

men ellers betyder det ikke noget

Tusind tak  Ihh hvor jeg håber det sker om lidt, er i 39+6 og orker ikke mere...

Anmeld

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Cho skriver:

Tusind tak  Ihh hvor jeg håber det sker om lidt, er i 39+6 og orker ikke mere...

ej, det forstår jeg sgu godt:0)

jeg krydser fingre for dig!

Anmeld

23. februar 2011

Tystys14

DLM skriver:

nej det gør ingen ting, den kan gå helt op til 6 uger før fødsel mener jeg.

Det var deprimerende at høre  helt op til 6 uger... det kan jeg jo så bare være glad for er længere end jeg må gå over.  Men tusind tak for svaret.

Anmeld

23. februar 2011

DLM

Cho skriver:

Det var deprimerende at høre  helt op til 6 uger... det kan jeg jo så bare være glad for er længere end jeg må gå over.  Men tusind tak for svaret.

hehe ahh mon du skal vænte så længe synes det lyder som om det er lige om hjørnet sender lidt ve-støv til dig.

vil lige sige min slimprop gik dagen før jeg fødte

Anmeld

23. februar 2011

Mi

Det lyder ikke usandsynlig at du er på vej i fødsel. Det bedste du kan gøre er at hvile dig så meget som muligt og spise noget godt mad. Hvis du skal føde en af de nærmeste dage, så har du brug for kræfterne og for at være udhvilet.

Held og lykke

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.