23+1 og krigsmaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

ChatH

kitty skriver:

Så blev det 23+1.. Igår var der 4 mdr. til termin, hvis man kiggede i kalenderen. Det er egentlig gået pænt stærkt, nu jeg ser tilbage

Billedet er taget idag, efter jeg har været til forkælelsesaften i The Body Shop med nogle veninder. Derfor har den fået liiiiiidt mere krigsmaling end jeg ellers plejer at ty til.. Mit ene øje ser lidt spedalsk ud, skal vi ikke bare sige det er noget de har "malet" dernede ?

Jeg har ikke været på vægten, og gør det heller ikke. Den er heldigvis stadig placeret i en flyttekasse - sjovt nok en af dem jeg nægter at pakke ud!

Krølfisen begynder at sparke godt fra sig, og er blevet glad for musik.. Vi har ingen favoritter endnu, men Drori-Hansen-Furniture er aldrig af vejen

For sjovs skyld sætter jeg mavebillede på fra august, dagen inden jeg begyndte på hormonerne til behandling. Stor forskel? Nej vel?

smukke smukke dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

otlitrom

Chatarina skriver:

smukke smukke dig

Tak, søde dig!

Anmeld

24. februar 2011

Barbamama

Dejlige billeder! Og lad du bare vægten være pakket ned. Man kan alligevel ikke bruge den til andet end at have dårlig samvittighed over for jordemoderen alligevel!

Jeg har sjovt nok også et forhold til skt hans. Jeg sad med MODBYDELIGE modningsveer den aften og alle syntes det var mega sjovt! Hver gang jeg fik en ve (der var ca 8-9min imellem) lukkede jeg øjnene og så sagde folk grinende: Nåååå gør det ondt??? Nu føder du vel ikke? ha ha ha... UHA jeg kunne simpelthen have slået dem ned!!!! Det endte med jeg blev kørt hjem i seng og så gik de i sig selv igen som de nu havde gjort flere dage i træk. Ondt!

Anmeld

24. februar 2011

TbCp

Du er smuk!!! Flot flot mave!

Liva kiggede med og ville høre hvad pigen, som har en baby i maven, hedder... og jeg fortalte at du jo hed Anna...

Liva: Ligesom min dukke.... (hun har en Anna dukke fra Anna og Lotte)... moar... tror du pigen vil være min dukke

Anmeld

24. februar 2011

Bondepigen

Ih altså en fin mavse!

Anmeld

25. februar 2011

otlitrom

Tak for svar, allesammen! I er verdens dejligste navler, hver og en! Jeg er for træt til at svare alle...

Flytningen er så godt som overstået. Om en time har vi syn af den gamle lejlighed, og vi håber på at min far kan få lov at male, så vi kan spare penge

Jeg synes det har trukket tænder ud med flytning, men nu er det weekend, indtil tirsdag, og jeg regner med at vi bruger dagen i morgen på et kommet helt på plads, og få ALLE flyttekasser ud af det nye hjem!

til Jer alle, skønne kvinder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.