23+1 og krigsmaling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

otlitrom

Så blev det 23+1.. Igår var der 4 mdr. til termin, hvis man kiggede i kalenderen. Det er egentlig gået pænt stærkt, nu jeg ser tilbage

Billedet er taget idag, efter jeg har været til forkælelsesaften i The Body Shop med nogle veninder. Derfor har den fået liiiiiidt mere krigsmaling end jeg ellers plejer at ty til.. Mit ene øje ser lidt spedalsk ud, skal vi ikke bare sige det er noget de har "malet" dernede ?

Jeg har ikke været på vægten, og gør det heller ikke. Den er heldigvis stadig placeret i en flyttekasse - sjovt nok en af dem jeg nægter at pakke ud!

Krølfisen begynder at sparke godt fra sig, og er blevet glad for musik.. Vi har ingen favoritter endnu, men Drori-Hansen-Furniture er aldrig af vejen

For sjovs skyld sætter jeg mavebillede på fra august, dagen inden jeg begyndte på hormonerne til behandling. Stor forskel? Nej vel?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

AnneBJ

Der kan du selv se!! Alt hvad du måtte have taget på, sidder lige nøjagtigt på din fine, runde babymave! Jeg stemmer for at lade vægten blive i flyttekassen de næste 4 mdr... 

Anmeld

23. februar 2011

JustAnotherName

kitty skriver:

Så blev det 23+1.. Igår var der 4 mdr. til termin, hvis man kiggede i kalenderen. Det er egentlig gået pænt stærkt, nu jeg ser tilbage

Billedet er taget idag, efter jeg har været til forkælelsesaften i The Body Shop med nogle veninder. Derfor har den fået liiiiiidt mere krigsmaling end jeg ellers plejer at ty til.. Mit ene øje ser lidt spedalsk ud, skal vi ikke bare sige det er noget de har "malet" dernede ?

Jeg har ikke været på vægten, og gør det heller ikke. Den er heldigvis stadig placeret i en flyttekasse - sjovt nok en af dem jeg nægter at pakke ud!

Krølfisen begynder at sparke godt fra sig, og er blevet glad for musik.. Vi har ingen favoritter endnu, men Drori-Hansen-Furniture er aldrig af vejen

For sjovs skyld sætter jeg mavebillede på fra august, dagen inden jeg begyndte på hormonerne til behandling. Stor forskel? Nej vel?

Det klær dig at have en krølfis i maven

Anmeld

23. februar 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Der kan du selv se!! Alt hvad du måtte have taget på, sidder lige nøjagtigt på din fine, runde babymave! Jeg stemmer for at lade vægten blive i flyttekassen de næste 4 mdr... 

Jeg synes bare det er CRAZY, når jeg ser billedet fra august.. Men jeg vender -forhåbentlig- tilbage til noget der minder om det.

Lige nu ruger jeg på et mirakel!

Og vægten? Hvis jeg pakker den ud, så kunne det godt ske jeg kom til at vippe den ud ad vinduet. Bye bye!

Anmeld

23. februar 2011

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Det klær dig at have en krølfis i maven

Tak!!

Anmeld

23. februar 2011

oo

oooooorvra! hvor er du vokset! det tænker man jo slet ikke på, før man ser et sammenligningsbillede. men du er så sindssygt flot gravid. du STRÅLER! det tænkte jeg med det samme da jeg mødte dig i virkeligheden, du har bare en glød og man er slet ikke et sekund i tvivl om, at når det gælder det her barn i din mave, så er du bare LYKKELIG!

mand hvor jeg glæder mig til juni!!! sankt hans blir aldrig det samme igen

Anmeld

23. februar 2011

otlitrom

Tjuhl skriver:

oooooorvra! hvor er du vokset! det tænker man jo slet ikke på, før man ser et sammenligningsbillede. men du er så sindssygt flot gravid. du STRÅLER! det tænkte jeg med det samme da jeg mødte dig i virkeligheden, du har bare en glød og man er slet ikke et sekund i tvivl om, at når det gælder det her barn i din mave, så er du bare LYKKELIG!

mand hvor jeg glæder mig til juni!!! sankt hans blir aldrig det samme igen

Jeg ér også lykkelig. Og træt.. Kronisk træt! Men mest lykkelig dog. Det kan man nemlig også godt være imens man sover!

Jeg glæder mig som en tosset til sankt hans. Min faster håber sådan det lbiver en lille heks, så blver hun stolt siger hun. Hvorfor ved jeg ikke! Men vi må se, hvornår krølfisen kommer ud.. Og om jeg når min eksamen

Jeg glæder mig nu også til april

Anmeld

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

du er sgu smuk Anna.....

og ja ja, du skal skam nok få den gamle facon igen, tidsnok... lige nu udvider krølfisen sin et værelses den anden vej! :0)

nårh, så fik i makeup på? det ser meget pænt og ikke overdrevet ud...

april bliver en god måned... uden tvivl.... men juni! endnu meget mere bedre!

Anmeld

23. februar 2011

anna-jonas

Så fin..................du er akkurat som du skal være søde Anna........

Anmeld

24. februar 2011

ooo

Hvor er du flot Anna.

Er jo generelt ret begejsret for mavebilleder, og dine er bare så fine. Vil give de andre ret i, at det kun er på maven det ses, og det er altså lidt sjovt at sammenligne med billedet fra før graviditeten.

April bliver super, men Sankt Hans bliver fantastisk. Se lige at presse krølfisen ud den 23, så bliver jeg glad for den fødselsdagsgave. Det er da det mindste du kan gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.