Jeres yndlings-slik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

FamilienSørensen

Dracula mega bolcher i anledning af deres jubilæum, ellers bare alminde dracula bolcher.

Lakrisal de der lakrids bolcher.

Pirato.

Snuslakrids, de der lakrids flasker med lakridspulver på.

Tappsy, lakrids og skum panda.

Vigummibamser fra Lidl.

Yoghurt gums fra Katjes, de bliver bare ikke solgt så mange steder mere

Truly juicy exotic affairs ja generelt det hele fra exotic serien.

Abrikos konfekt dem man kan købe til jul.

Finsk lakrids. uhm de dejlige bløde lakrids stykker både salt og søde.

Skippermix fra Haribo.

Lakrids kræs fra Haribo.

Hindbær/lakrids løver.

Topstar mix fra Haribo

Jelly beans, de er meget lækre og sjove

Super flyersstænger og is, men dog kan de to lakrids stænger i isen blive for meget!

De der bløde pingviner i Toms Pingeling mix

Puha det blev pludseligt til meget Som I kan fornemme elsker jeg salmiak og salt lakrids samt vingummi og skum

Men jeg kan til gengæld ikke lide chokolade.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

otlitrom

Chokolade og lakrids.. Også gerne sammen. Djupur, som Eirene nævner, de er rigtig gode. Og jeg skal helt bestemt smage den nye cokolade med heksehyl i. Det er med sikkerhed lige noget for mig!!

Anmeld

23. februar 2011

Sofia

Det er nok et af de indlæg jeg har sværest ved at svare på Jeg eeeelsker alt slik!!

Her it goes: engelsk vingummi, daim, SMIL, center, kattepoter, salte fisk, kastanjer, spjelæg, skumfrøer, rittersport - den med kiks i, marcipanbrød, nogle bestemte vingummier der er i en top star miks fra Haribo, som er sådan hårde udenpå og bløde indeni, lionbars og ja.... en masse andet jeg spiiiiiser løs her under graviditeten, for nu tager jeg alligevel på, og gruer for tiden efter jeg har født hvor jeg skal til at tænke på slankekur og motion og bikinisæson...

Anmeld

23. februar 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Tut skriver:

Jeg ved godt at det er et totalt lige gyldigt indlæg!

Men min mand og jeg så den nye reklame for Tom's guldbare med Heksehyl... "fy for satan" udbrød jeg, og så kom vi til at tale om vores yndlings-slik.

Mit er "engelske vingummier" - love it.

Manden elsker "labre larver"

Hvad er jeres yndlings?

Mit yndlings slik er nok hvid chokolade eller stærk lakrids...

min kæreste elsker engelske vingummi...

Anmeld

23. februar 2011

otlitrom

Sofia skriver:

Det er nok et af de indlæg jeg har sværest ved at svare på Jeg eeeelsker alt slik!!

Her it goes: engelsk vingummi, daim, SMIL, center, kattepoter, salte fisk, kastanjer, spjelæg, skumfrøer, rittersport - den med kiks i, marcipanbrød, nogle bestemte vingummier der er i en top star miks fra Haribo, som er sådan hårde udenpå og bløde indeni, lionbars og ja.... en masse andet jeg spiiiiiser løs her under graviditeten, for nu tager jeg alligevel på, og gruer for tiden efter jeg har født hvor jeg skal til at tænke på slankekur og motion og bikinisæson...

årh, rittersport med kiks... Mums! Hvorfor var det vi flyttede til en lejlighed hvor der ikke var 4 tankstationer lige rundt om? Det var der jo før... Det er vist en om'er

Anmeld

23. februar 2011

Ma'dikken

Åh et farligt emne  især for en gravid

Men jeg elsker næsten alt slik. Dog er surt slik noget af det bedste  elsker bland selv slik.

Jeg er også ret tosset med de vingummibamser med skum bagpå i topstar - hvilket jeg idag har opdaget åbenbart ikke er i poserne længere   hvem vælger pludselig at tage det bedste ud af poserne

Anmeld

23. februar 2011

Zafir

Noget med salmiak er altid godt... He He. De der små sammen pressede kugler af spejder Snus... Nam! Derudover: blødeVingummier (helst røde og gerne catjes), jordbær drøn. Det meste mørke chokolade, som er neutralt eller med marcipan eller pebermynthe...

Også vil jeg sige at det er totalt unfair tråden.. Hehe. Blir totalt lækker sulten...

Anmeld

23. februar 2011

sne190810

linselouise skriver:

JA! Det vil jeg også gerne vide!

Kom frit frem med jer svedskelakrids-spisere!!

Jeg er virkelig fan af lakridssvesker!  

Samt røde hunde, og brio-brikker fra Malarco .. Elsker generelt bare meget af Malarcos sliksortiment!

Og så bare chokoloade .. Vil skyde på jeg spiser en ½plade chokolade ugentlig ..  Det er lidt forfærdeligt!

Anmeld

25. februar 2011

FrkLarsen

Kinder Bueno!! 

Anmeld

25. februar 2011

FamilienSørensen

FrkLarsen skriver:

Kinder Bueno!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.