Jeres yndlings-slik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

L.J.L

SimoneL skriver:

Så slipper du også for at manden kommer til at begå den samme fejl igen

Simone, som stadig mener, at lakrids og svesker er to uforenelige størrelser. Og jeg er ellers glad for begge dele (hver for sig)..

ja lige nøjagtig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Lise

SimoneL skriver:

Det er en syg, syg opfindelse.. Og det mest mærkelige er, at de har været på markedet i årevis - så der må jo være en vis afsætning i dem..

Hvem spiser lakridssveskerne?!

Det gør JEG

Anmeld

23. februar 2011

Lise

Jeg spiser stort set ALT slik. Er jordens største slik-øre   Dog ikke slik med gele eller slik der er surt

Anmeld

23. februar 2011

..

Elsker den der marabou med oreos i

Hader slik der smager af citron.

Anmeld

23. februar 2011

Faith

Lige nu sidder jeg faktisk med en plade af den nye Guldbarre med heksehyl.... Og har da svært ved at få hold på det igen. Den smager dælen dytme godt sku jeg hilse at sige!

Ellers er mit yndlingsslik:

- ALT CHOKOLADE!!!!!!

Anmeld

23. februar 2011

BellaT

M&M's både uden og med peanuts. Og engelsk lakridskonfekt.

Jeg er også lakrids-sveske-gnasker. De smager altså ikke af svesker, for så spiste jeg dem ikke.

Hmm, jeg er næsten allround-slik-spiser. Ikke geleslik og ikke engelske vingummier. Desuden kan jeg, til min store sorg, ikke spise brumbasser (de der bløde lakridser med lakridsskumfidus) uden at få skingrende ondt i tænderne øjeblikkeligt. Ved ikke hvad det skyldes..

Anmeld

23. februar 2011

Faith

BellaT skriver:

M&M's både uden og med peanuts. Og engelsk lakridskonfekt.

Jeg er også lakrids-sveske-gnasker. De smager altså ikke af svesker, for så spiste jeg dem ikke.

Hmm, jeg er næsten allround-slik-spiser. Ikke geleslik og ikke engelske vingummier. Desuden kan jeg, til min store sorg, ikke spise brumbasser (de der bløde lakridser med lakridsskumfidus) uden at få skingrende ondt i tænderne øjeblikkeligt. Ved ikke hvad det skyldes..

Det med brumbasserne har jeg osse oplevet. Det er simpelthen for sært!

Anmeld

23. februar 2011

BellaT

smillaluna skriver:

Det med brumbasserne har jeg osse oplevet. Det er simpelthen for sært!

Wuuhuu! En lidelsesfælle. Har aldrig mødt nogen andre der fik ondt i tænderne af dem, så har altid troet at det er et eller andet med mine tænder... Men det er da virkeligt sært!

Anmeld

23. februar 2011

Faith

BellaT skriver:

Wuuhuu! En lidelsesfælle. Har aldrig mødt nogen andre der fik ondt i tænderne af dem, så har altid troet at det er et eller andet med mine tænder... Men det er da virkeligt sært!

Jeg går bevidst udenom brumbasserne i de der blandede haribo poser fordi jeg ved de gør så hulens nas i tænderne.... Og de smager ellers bare super godt!

Tror du de kan blendes? Så slipper man for at tygge dem, men får alligevel den lækre smag

Anmeld

23. februar 2011

ekzunz

Syrlinger - og de grønne er bedst.

Og ellers alt med chokolade....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.