Andre som har mænd der er udsendt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2011

Lene-Oliver

Anonym skriver:

lige præcis, det er det samme med mig, jeg støtter op omkring hans beslutning om at tage derned, jeg har da været imod det men ved os at det hans store drøm og han har længe ventet på det

De har også brug for ens fulde opbakning

Jeg ville også have det helt forfærdeligt hvis der skete ham noget og jeg ikke havde støttet ham. Det er hans drøm han udlever nu og det må jeg tage hatten af for at han tør og er stolt af ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

FrkDitte

Anonym skriver:

lige præcis, det er det samme med mig, jeg støtter op omkring hans beslutning om at tage derned, jeg har da været imod det men ved os at det hans store drøm og han har længe ventet på det

Det er rigtig godt du gør det.

Jeg har selv været udsendt til Bosnien, og det er så vigtigt at man har baglandet i orden, og har fået snakket ud omkring de bekymringer der er fra familien/kæresten..

D.

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Det er rigtig godt du gør det.

Jeg har selv været udsendt til Bosnien, og det er så vigtigt at man har baglandet i orden, og har fået snakket ud omkring de bekymringer der er fra familien/kæresten..

D.

er overrasket over at høre fra en kvinde der har været udsendt sejt.. hvad var du udsendt som ?

Anmeld

24. februar 2011

FrkDitte

Anonym skriver:

er overrasket over at høre fra en kvinde der har været udsendt sejt.. hvad var du udsendt som ?

Tak tak

Jeg var hos Telegraftropperne i Fredericia, jeg var overkonstabel.

Vi skulle stå for at kommunikationen fungerede dernede. Så var jeg også chauffør i et par måneder, var bl.a. med ude og observere et valgsted, og ude med ingeniører der skulle genopbygge en bro som var blevet sprængt.

Jeg var afsted fra august 1999 til februar 2000.

Vil dog sige at der i Bosnien på det tidspunkt ikke længere var krig. Vi var en fredsbevarende styrke.

D.

Anmeld

24. februar 2011

jannebjerre

Jeps!
Min kæreste var udsendt første gang til Kosovo feb.09

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.