Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mand har taget beslutningen at tage til Kosovo eller afganistan næste år eller senere i år. Han skal bare trænes ovre i Jylland o.lign. Han kommer ikke til at være ude i selve krigen men inden i selve den Danske Koloni..- Hjemmeværnet nemlig.Er der andre kvinder som har mænd eller kender nogen som er udsendt. ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Min mand har taget beslutningen at tage til Kosovo eller afganistan næste år eller senere i år. Han skal bare trænes ovre i Jylland o.lign. Han kommer ikke til at være ude i selve krigen men inden i selve den Danske Koloni..- Hjemmeværnet nemlig.Er der andre kvinder som har mænd eller kender nogen som er udsendt. ??
Min kæreste tog afsted til Afghanistan d.7 feb for første gang
Jeg kender en der har været afsted to gange Hans mor havde det forfærdeligt, men det var det han ønskede. Jeg har ikke den tætteste kontakt med ham, men har snakket godt med ham, så jeg var utroligt lettet da han kom hjem i god behold begge gange Og så havde han endda fået super oplevelser ud af det, til trods for hvor absurd det lyder. Men det tog også rigtig hårdt på ham at se sin ene kammerat blive spængt i stumper og stykker - og det gjorde han bogstaveligt talt!
Min kammerat var i Afghanistan.. han tog afsted august 2009 og kom hjem Februar 2010.... Er ikke særligt rart man tænker meget ove rom der sker noget og hvordan de har det....
Lene-Oliver skriver: Min kæreste tog afsted til Afghanistan d.7 feb for første gang
uh jeg kan slet ikke forstille mig det ... det må være hårdt at se dem ta afsted.. det er det jeg frygter allermest
Davids far var udsendt til Kosovo feb-aug 2006 (imens jeg var gravid med David (han er født i sep)
Han var i Skive ved ingeniørerne, tror jeg nok...
Ja, han har været 6 mdr i Kosovo, og skal til Afganistan næste år.. Hans drøm, go det vidste jeg da vi fandt sammen
Anonym skriver: uh jeg kan slet ikke forstille mig det ... det må være hårdt at se dem ta afsted.. det er det jeg frygter allermest
Ja det var utrolig hårdt og glæder mig meget til han kommer hjem igen i august
men jeg ved det er det han har arbejdet for de sidste mange år, så jeg støtter fuldt op omkring det og jeg vidste det også inden jeg gik ind i forholdet
Min kæreste er ikke udsendt og det er jeg meget glad for.
Men jeg vil sige jeg har stor respekt for jer kvinder hvis mænd er udsendt. I er virkelig seje. Og stor respekt til jeres mænd fordi de gør det.
Lene-Oliver skriver: Ja det var utrolig hårdt og glæder mig meget til han kommer hjem igen i august men jeg ved det er det han har arbejdet for de sidste mange år, så jeg støtter fuldt op omkring det og jeg vidste det også inden jeg gik ind i forholdet
lige præcis, det er det samme med mig, jeg støtter op omkring hans beslutning om at tage derned, jeg har da været imod det men ved os at det hans store drøm og han har længe ventet på det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128