Natursutten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

birthee skriver:

Det gør den også, men synes bare det er den eneste sut som er lille i selve sutte-delen... Man kan nemlig få den, hvor den hedder 0-3 måneder... MAM-sutter hedder jo fx 0-6 måneder...

Så meget kender jeg ikke til den... Men jeg køber altså også sutter som hedder 0-3 måneder?
men min datter bruger ikke kun en slags sut, hun tager dem alle :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Rsa

Jeg kan enormt godt lige konceptet bag natursutten og købte en før jeg fødte min datter... For sut skulle hun da bruge og hun var så et af de børn, der ikke synes sutten er så fantastisk sjov

Men hun kunne holde natursutten i munden, men der er to ting der virkelig er irriterende ved den er:

1) Delen af sutten der slutter til omkring munden er meget stort, vores datters næse blev mast af gummiet omkring.

2) Snoren der sidder i sutten er formet som en løkke, vores datter hev den hele tiden ud af munden (ubevidst) med sine flakkende og ustyrlige hænder.

Så vi er gået over til en anden mere flad form, som sidder tættere ind til hendes mund, da hun har svært ved at holde sutten!

Hun er dog stadig slet ikke glad for sutten endnu, men vi øver...

Prøv jer frem med sutterne, vi har været 5 forskellige igennem nu og den er stadig ikke nogen succes herhjemme

Anmeld

23. februar 2011

ulleby

Hej,

Jeg havde selv mine tvivl og oprettede en tråd tidligere om det - læs den endelig og bliv inspireret:

https://www.baby.dk/debat/85098pi1/babyudstyr/natursutter-eller-de-andre.aspx

Jeg har efterfølgende købt natursutten fra ecobaby- fik fortalt inde i forretningen olgas oldebørn (hun har også en hjemmeside og der kan man købe en start pakke - en af hver model sutte) - at de natursutter fra Chicco har de fundet ulovlige stoffer i. De er lavet i Kina og nogle af dem er trukket tilbage - bare lige husk at have det i mente

Ellers god fornøjelsen i junglen af sutter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.