Natursutten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

birthee

Er der nogen der har erfaring med den sut, der hedder natursutten???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Mor til prinsessen :-)

nix jeg synes bare den ser mærkelig ud hehe

Anmeld

23. februar 2011

birthee

Mor til prinsessen :-) skriver:

nix jeg synes bare den ser mærkelig ud hehe

Det gør den også, men synes bare det er den eneste sut som er lille i selve sutte-delen... Man kan nemlig få den, hvor den hedder 0-3 måneder... MAM-sutter hedder jo fx 0-6 måneder...

Anmeld

23. februar 2011

CiSo

Min søn har 2 af dem. Og jeg er ganske tilfreds med dem, hvilket han også er! Han havde meget svært ved at tage almindelige sutter, både store og små. Selvom der måske ikke burde være forskeld, så kan han sagtens holde denne natursut inde i muden.

Anmeld

23. februar 2011

Sirimor

Vi var igennem alle sutter, for at finde en vores dreng gad at tage. Og den eneste han ville sutte på var natursutten.

Den er altså også ret lækker- blød og behagelig. Plus den findes i 3 forskellige størrelse og ligesom vokser med barnet.

Så som du nok kan høre, kan jeg kun anbefale den. Det eneste minus er prisen...

Anmeld

23. februar 2011

birthee

Sirimor skriver:

Vi var igennem alle sutter, for at finde en vores dreng gad at tage. Og den eneste han ville sutte på var natursutten.

Den er altså også ret lækker- blød og behagelig. Plus den findes i 3 forskellige størrelse og ligesom vokser med barnet.

Jeg har fundet den til 39 kr. her hvor jeg bor... Det er da dyrere end de gængse sutter, men synes bare godt om at den er fri for ftalater osv...

Anmeld

23. februar 2011

maria_wlt

Her i huset bruger vi KUN natursutten... Synes det ser bedre ud at mit barn ikke har en farve bombe siddende i munden

Anmeld

23. februar 2011

tinasmor

Vi bruger dem heller ikke. Der var en sag for noget tid siden hvor de blev beskyldt for at have phthalater i Natursutten.

Men de er blevet frikendt igen af en eller anden test.

Anmeld

23. februar 2011

CiSo

Sirimor skriver:

Præcis sådan var det også for min søn! Så der må være et eller andet med de natursutter!

Anmeld

23. februar 2011

tinasmor

birthee skriver:

Det gør den også, men synes bare det er den eneste sut som er lille i selve sutte-delen... Man kan nemlig få den, hvor den hedder 0-3 måneder... MAM-sutter hedder jo fx 0-6 måneder...

Vores datter ville aldrig have 0-3 måneder, hun hoppede direkte over til 3-6 måneder. De andre fandt hun åbenbart for små

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.