Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SÅ fine billeder.Synes dem, hvor alle tre er på, er rigtig gode.
Og pølsehorn...mmmm, kunne godt spise pøllehorn lige nu. (OG ja, ved godt at klokken er 6 om morgenen, men jeg er gravid, så det er okay...ik´?)
JustAnotherName skriver: Hooold da egentlig også manse, hvor er der sket MEGET med pigernes udseende, bare siden jeg så Jer i sommers. Og det er der jo selvfølgelig i allerhøjeste grad også med Valdemar. Han var bare en flot stor bule på din mave dengang. Men jeg syntes pigerne er blevet større/ældre at se på. De er gude-smukke, Chatarina. og Valde er en vaskeægte dejlig charme-bøf Jeg glæder mig meget til, en dag, at få mulighed for at se Jer alle igen
Hooold da egentlig også manse, hvor er der sket MEGET med pigernes udseende, bare siden jeg så Jer i sommers.
Og det er der jo selvfølgelig i allerhøjeste grad også med Valdemar. Han var bare en flot stor bule på din mave dengang.
Men jeg syntes pigerne er blevet større/ældre at se på. De er gude-smukke, Chatarina. og Valde er en vaskeægte dejlig charme-bøf
Jeg glæder mig meget til, en dag, at få mulighed for at se Jer alle igen
åhhh søde tak! men ja der er sket vildt meget.de er virkelig store piger nu
glæder mig også til at se jer igen kan ikke vente
sarahb skriver: Hvor er de fantastiske..... det er helt vildt, nej hvor er de bare dejlige....
Hvor er de fantastiske..... det er helt vildt, nej hvor er de bare dejlige....
tak sveske
Metchen skriver: SÅ fine billeder.Synes dem, hvor alle tre er på, er rigtig gode. Og pølsehorn...mmmm, kunne godt spise pøllehorn lige nu. (OG ja, ved godt at klokken er 6 om morgenen, men jeg er gravid, så det er okay...ik´?)
tak søde.. du vil slet ikke vide hvad jeg spiste kl. 6 om morgenen da jeg var gravid
WAUH!!!! De er da bare så gode altså..... Især det første.... Smukt smukt smukt!
De er rigtig flotte! Er helt vilde med dem hvor pigerne har de der store skørter på!
Hvor er de gode!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128