Flere billeder:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

ChatH

Ja midt i alt mit barnedåbs stress, så modtog jeg dvd'en med billeder af mine unger og kan simpelthen ikke vente med at vise dem.

Kæmpe knus Chatarina der idag har bagt 50pølshorn og lige været i mødregruppe samt har et homeparty arrangement kl. 18.30

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

AnneBJ

NAAAAIII! Hvor er dog nogle fuldstændigt fantastiske billeder! Er vild med, at de er opstillede, og man kan se det, uden at det ser kunstigt ud! Hvis det giver mening?

Sikke en produktiv dag du har - og får. Jeg bagte 40 pølsehorn den anden dag, og har egentlig liggende til kanelsnegle også, men har ikke gidet bage siden 

Anmeld

23. februar 2011

ChatH

AnneBJ skriver:

NAAAAIII! Hvor er dog nogle fuldstændigt fantastiske billeder! Er vild med, at de er opstillede, og man kan se det, uden at det ser kunstigt ud! Hvis det giver mening?

Sikke en produktiv dag du har - og får. Jeg bagte 40 pølsehorn den anden dag, og har egentlig liggende til kanelsnegle også, men har ikke gidet bage siden 

Så kom der lige lidt flere, den skulle lige drille

Men tusinde tak

Pølsehornene er til dåben på lørdag Så nu skal jeg igang med kage kreationerne

Anmeld

23. februar 2011

Vingummien

Chatarina skriver:

Ja midt i alt mit barnedåbs stress, så modtog jeg dvd'en med billeder af mine unger og kan simpelthen ikke vente med at vise dem.

Kæmpe knus Chatarina der idag har bagt 50pølshorn og lige været i mødregruppe samt har et homeparty arrangement kl. 18.30

Ej de er altså gode, hvem er det der har taget dem?

Anmeld

23. februar 2011

lion

Vingummien skriver:

Ej de er altså gode, hvem er det der har taget dem?

Charlotte Hammer.

Hende der også har taget billederne af mine børn.

Anmeld

23. februar 2011

lion

Chatarina skriver:

Hvor er det bare nogle lækre unger du har.

Hvor er de billeder bare fine og flotte. Hende Charlotte er bare hvr en øre VÆRD

Anmeld

23. februar 2011

Vingummien

lion skriver:

Charlotte Hammer.

Hende der også har taget billederne af mine børn.

Ah, oki lidt langt for billeder hehe

Anmeld

23. februar 2011

msax

jeg er meget imponeret - SUPER gode billeder af dine dejlige børn.

når man ser dem så er prisen på dem så godt som glemt igen

Anmeld

23. februar 2011

JustAnotherName

De billeder ER simpelthen FANTASTISKE!!
Men det kommer sig nok især af, at det er sådan nogle super-skønne børn!

Anmeld

23. februar 2011

JustAnotherName

Hooold da egentlig også manse, hvor er der sket MEGET med pigernes udseende, bare siden jeg så Jer i sommers.

Og det er der jo selvfølgelig i allerhøjeste grad også med Valdemar. Han var bare en flot stor bule på din mave dengang.

Men jeg syntes pigerne er blevet større/ældre at se på. De er gude-smukke, Chatarina. og Valde er en vaskeægte dejlig charme-bøf

Jeg glæder mig meget til, en dag, at få mulighed for at se Jer alle igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.