Puha en forskrækkelse..!!
For det første hørte lægen hjertelyd men svagt så hun sendte mig til skanning omgående... Tog derop, og blev skannet... Har åbenbart to moderkager hvilket højst sansynligt skyldes at det har startet som en tvillinge-graviditet men at den ene er gået til. Derfor havde jeg blødninger tidligere, og stadig en smugle...! Men bettemanden har det fint, Og hvis der var det mindste skulle jeg ringe på sygehuset en anden gang, så ville jeg blive skannet med det sammen..
Fik så at vide som du har skrevet : finkedinke : At først efter uge 25 skal man kunne mærke liv hver dag, og at de intet vil gøre normalt inden da..! Og at det er lægen der skal ringes til og ikke jordemoren..!!
Har simpelthen været så nervøs og bange for at miste endnu engang, samtidig bange for min reaktion hvis der ingen hjertelyd var...! De sagde de syntes jeg skulle købe sådan en til selv at høre hjertelyd, sådan vi selv kunne tjekke og give os mere ro..!! Men ved ikke helt, tror måske bare jeg vil blive helt panikken hvis jeg ikke gøre det flere gange om dagen så syns måske det er en dårlig idé...
Mange tak for alle svar og for i reagerer så hurtigt.. Det er super dejligt at vide man altid lige kan spørger til råds...
Knus og Kram fra
Den ik så bekymrede kommende mor.... (H)
Anmeld