HURTIG HJÆLP MIG

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.542 visninger
22 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

quar20

Hej... Er gravid i 21.uge, og har mærket min lille dreng siden uge 16 ca. Hverdag...! Nu har jeg ikk mærket ham siden igår kl. 15.00, og det bekymre mig rigtig meget...! Hvad skal jeg gøre? Ringe til læge? Jordmor? tja ved snart ikke hvad.... Detskal lige siges jeg har mistede tidligere. 2 gange faktisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

A.

prøv drikke kold juice eller rigtig kold vand hvis det ikke hjælper ring til FG..

Anmeld

2. oktober 2008

Pia.

quar20 skriver:

Hej... Er gravid i 21.uge, og har mærket min lille dreng siden uge 16 ca. Hverdag...! Nu har jeg ikk mærket ham siden igår kl. 15.00, og det bekymre mig rigtig meget...! Hvad skal jeg gøre? Ringe til læge? Jordmor? tja ved snart ikke hvad.... Detskal lige siges jeg har mistede tidligere. 2 gange faktisk..

Har du prøvet det gode gamle råd med at drikke et stort glas koldt vand og lægge dig ned og så vente... ??

Det er helt normalt at du ikke mærker den lille så aktivt ind imellem, måske vender den med benene og armene ind mod din ryg og du kan derfor ikke mærke sparkene...

MEN, hvis det er noget du spekulere over eller noget der giver dig tvivl så ringer du med det samme til din egen læge som med sikkerhed vil be dig komme der op så de kan finde hjertelyd eller de sender dig videre til fødeafdelingen hvor de kan scanne dig eller lytte efter den lille...

Knus Pia, som lige håber du vender tilbage...
(H)

Anmeld

2. oktober 2008

quar20

Prøver at ringe til egen læge nu så...Tak fordi i reagere så hurtigt... Skal nok vende tilbage under dette emne...!

Anmeld

2. oktober 2008

moniquesmor

jeg ringe til fg. da jeg vente monique og sagde der ikke have hvad liv rigtigt og de sagde jeg skulle komme op med det samme..
men der var så ikke noget hun have det fint..
men prøv med noget iskoldt først og hvis der ikke er noget der så ring til fg

Anmeld

2. oktober 2008

MorCamilla

quar20 skriver:

Prøver at ringe til egen læge nu så...Tak fordi i reagere så hurtigt... Skal nok vende tilbage under dette emne...!

Har du fået fat i lægen..?

Anmeld

2. oktober 2008

quar20

Ringe til jordmoren idet min læge var travl optaget, så de tog ikke telefonen...! De ville først se mig på mandag...! Så sagde jeg FINT og lagde på... I fustration ringede jeg igen til lægen og heldigvis sagde de jeg ku komme derned idag kl.11.30... Så venter...! Men ej hvor stikker det i mit hjertet...!

Anmeld

2. oktober 2008

MorCamilla

Sikke noget fis at JM ikke ar tid til at se dig før mandag. Heldigvis har lægen da tid. Jeg vil krydse fingre for at der ikke er noget galt og den lille dreng bare sover og nyder det inde i maven..

Anmeld

2. oktober 2008

quar20

Ja fis... Blev godt nok gal og ked af det...! Håber bare det bedste.. Har jo som tidligere nævnt at jeg har mistede 2 gange tidligere... Så er hammerende nervøs. Men tak for opbakningen.. Betyder meget for mig specielt lidt nu... Puha da...! Vender tilbage efter lægen herinde så hold øje...

Anmeld

2. oktober 2008

linemus

Ej, bliver helt harm over at JM først vil se dig mandag. Altså! Så må de sende dig videre, hvis de ikke har tid til at hjælpe.

Godt du kan komme op til lægen så. Krydser fingre for at alt er super fint :)

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.