Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TrineLærke skriver: Hvordan fungere det der wildcard?
Hvordan fungere det der wildcard?
Mener at du giver 175 kr for at have et wildcard i et år, og så får du 50% på alle dine togbilletter, på nær fradag og Søndag der får du "kun" 25% - så der er en del penge at spare hvis man er studerende.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LC skriver: Mener at du giver 175 kr for at have et wildcard i et år, og så får du 50% på alle dine togbilletter, på nær fradag og Søndag der får du "kun" 25% - så der er en del penge at spare hvis man er studerende.
Skal man bestille det eller kan man få det ved toget på selve dagen?
Du skal bestille det på nettet eller via mobilen, for du får et plastik kort tilsendt, så de skal have nogle oplysninger.
Du kan læse mere om det her:
http://www.dsb.dk/om-billetter-og-kort/indland/kort/unge-og-studerende/wildcard/
TrineLærke skriver: Hun kan ikke selv drikke vand og så får hun sin medicin i den også
Hun kan ikke selv drikke vand og så får hun sin medicin i den også
Ej undskyld jeg virker lidt dum Men hvorfor an hun ikk det, kan se hun er 1 år?? Og endnu engang undskyld
regalprime skriver: Ej undskyld jeg virker lidt dum Men hvorfor an hun ikk det, kan se hun er 1 år?? Og endnu engang undskyld
Hun er hjerneskadet og har epilepsi, så hun er meget bagud.
Når hun er hjerneskadet - burde i få befordrings penge, når i er afsted til undersøgelser - operationer mm.
Værd at undersøge.
Falck har sygetransport i et af deres abon.
Mor til Frederic skriver: Når hun er hjerneskadet - burde i få befordrings penge, når i er afsted til undersøgelser - operationer mm. Værd at undersøge. Falck har sygetransport i et af deres abon.
Hvis jeg skal tage toget får jeg ikke dækket rejseudgifterne,da Lærke skal kører med manden derned.
Søde hver gang vi er på OUH får vi betalt transporten. Vi kører selv i bil derned og får 600 kr for det!
Har i aldrig fået betalt noget??
Jeg ville prioritere at finde de penge til den togbillet, om jeg så skulle spise risengrød i 14 dage bagefter....
Men hvis i får refunderet udgifterne til turen i bil, dækker det så næsten ikke også togbilletten??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128