Lærke skal i narkose igen og jeg er der muligvis ikke :'/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
19 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Ann.

For 3. gang på 4½ måned skal Lærke i narkose på OUH. Den dumme sonde er "utæt" og sådan noget slimhinde fra maven stikker op og hold op det irritere Lærke, det klør så meget på hende 

Problemet er nu at jeg meget gerne skulle være i skole og lave ansøgning til sygeplejeskolen mandag den 28. feb og der skal vi være i Odense kl 11.15 (Lærke skal opereres dagen efter). Jeg kan ikke tage fri den dag, da der kommer en studievejleder og da der er ferie nu, kan jeg jo ikke ringe til skolen og lave en aftale med dem. Odense mener ikke at vi bare kan komme mandag eftermiddag i stedet for 11.15. 

Hvad søren gør jeg? Da både jeg og manden synes det er hårdt at lægge Lærke i narkose, gør vi alt for at være der begge to og ville ikke bare kunne sidde her i Nordjylland og tænke på dem når hun skal opereres. 

Har overvejet toget, men det er der bare ikke rigtig råd til lige nu, da mandens arbejde først lige er kommet så småt op at kører igen efter vinteren og lønnen har været lille og jeg er på SU. Men kan jo ikke bare sidde her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

roenlund

Har ingen løsning, hvor er det bare en øv situation...

Anmeld

23. februar 2011

Dorthe1986

TrineLærke skriver:

For 3. gang på 4½ måned skal Lærke i narkose på OUH. Den dumme sonde er "utæt" og sådan noget slimhinde fra maven stikker op og hold op det irritere Lærke, det klør så meget på hende 

Problemet er nu at jeg meget gerne skulle være i skole og lave ansøgning til sygeplejeskolen mandag den 28. feb og der skal vi være i Odense kl 11.15 (Lærke skal opereres dagen efter). Jeg kan ikke tage fri den dag, da der kommer en studievejleder og da der er ferie nu, kan jeg jo ikke ringe til skolen og lave en aftale med dem. Odense mener ikke at vi bare kan komme mandag eftermiddag i stedet for 11.15. 

Hvad søren gør jeg? Da både jeg og manden synes det er hårdt at lægge Lærke i narkose, gør vi alt for at være der begge to og ville ikke bare kunne sidde her i Nordjylland og tænke på dem når hun skal opereres. 

Har overvejet toget, men det er der bare ikke rigtig råd til lige nu, da mandens arbejde først lige er kommet så småt op at kører igen efter vinteren og lønnen har været lille og jeg er på SU. Men kan jo ikke bare sidde her 

Er der ikke noget familie, der kan hjælpe med penge til togbilletten?

Anmeld

23. februar 2011

Ann.

Dorthe1986 skriver:

Er der ikke noget familie, der kan hjælpe med penge til togbilletten?

Muligvis - jeg ved det ikke lige?

Anmeld

23. februar 2011

Dorthe1986

TrineLærke skriver:

Muligvis - jeg ved det ikke lige?

Jeg håber i hvert fald du finder en løsning, for det er da virkelig en ærgerlig situation

Anmeld

23. februar 2011

regalprime

Øv hvor er det træls for jer!!!! Du får en !!

Må man spørger hvorfor hun skal have sonde??

Anmeld

23. februar 2011

LC

Tænker lidt at togbilletten ikke koster mere end 350kr, maks. Så selvom det er svært kan du måske finde noget at spare de penge på, i løbet af en måned. (hvis du er på Su og har wildcard, får du halv pris på billetten)

Jeg ville ihvertfald taget toget derned, så i kan være sammen når Lærke skal i nakose.

Men kan godt se det er en træls situation at stå i.

Anmeld

23. februar 2011

Ann.

regalprime skriver:

Øv hvor er det træls for jer!!!! Du får en !!

Må man spørger hvorfor hun skal have sonde??

Hun kan ikke selv drikke vand og så får hun sin medicin i den også

Anmeld

23. februar 2011

Ann.

Dorthe1986 skriver:

Jeg håber i hvert fald du finder en løsning, for det er da virkelig en ærgerlig situation

Ja det er det

Anmeld

23. februar 2011

Ann.

LC skriver:

Tænker lidt at togbilletten ikke koster mere end 350kr, maks. Så selvom det er svært kan du måske finde noget at spare de penge på, i løbet af en måned. (hvis du er på Su og har wildcard, får du halv pris på billetten)

Jeg ville ihvertfald taget toget derned, så i kan være sammen når Lærke skal i nakose.

Men kan godt se det er en træls situation at stå i.

Hvordan fungere det der wildcard?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.