For 3. gang på 4½ måned skal Lærke i narkose på OUH. Den dumme sonde er "utæt" og sådan noget slimhinde fra maven stikker op og hold op det irritere Lærke, det klør så meget på hende 
Problemet er nu at jeg meget gerne skulle være i skole og lave ansøgning til sygeplejeskolen mandag den 28. feb og der skal vi være i Odense kl 11.15 (Lærke skal opereres dagen efter). Jeg kan ikke tage fri den dag, da der kommer en studievejleder og da der er ferie nu, kan jeg jo ikke ringe til skolen og lave en aftale med dem. Odense mener ikke at vi bare kan komme mandag eftermiddag i stedet for 11.15.
Hvad søren gør jeg? Da både jeg og manden synes det er hårdt at lægge Lærke i narkose, gør vi alt for at være der begge to og ville ikke bare kunne sidde her i Nordjylland og tænke på dem når hun skal opereres.
Har overvejet toget, men det er der bare ikke rigtig råd til lige nu, da mandens arbejde først lige er kommet så småt op at kører igen efter vinteren og lønnen har været lille og jeg er på SU. Men kan jo ikke bare sidde her 
Anmeld