de bliver to i morgen ... TO!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Milka

Tjuhl skriver:

det ér ret fantastisk! og jeg kan meget tydeligt huske den vintertirsdag, jeg var nemlig med Søren på arbejde om formiddagen og sad på svendborg gymnasiums bibliotek med mobilen fremme og veeeeeeentede på sms  og da den kom var jeg lige ved at hyle, så stort var det at have fulgt de to spirrevipper inde i din mave og hele vejen ud af den

du var trine-special-messenger den dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Milka

AnneBJ skriver:

Stort tillykke med dine to piger imorgen! Jeg kunne forestille mig tiden går hurtigt - jeg kan stadig huske de to streger på min graviditetestest i sommers, som om det var igår, og nu er der under 4 uger til terminsdagen... Og når så barnet/børnene først ER her - det må være svært at følge med nogle gange 

det må være dit første barn så? du må være ved at gå til af spænding!! 

Anmeld

23. februar 2011

Milka

kitty skriver:

Dit teksstykke fra dengang viser følelserne rigtig godt. Jeg kan ikke undgå at blive rørt af det.

Tænk at dine to seje tøser runder de to år i morgen! Hvor er det vildt. Jeg har ikke fulgt Jer hele vejen, men jeg husker sidste år, da damerne blev et år. Der var jeg stadig en af dem der kiggede med fra sidelinjen tror jeg... Jeg har altid været fascineret af I tre seje københavnertøser!

Tillykkemed dem! Der er ikke noget som at være so år

du er så sød kitty 

og ja, der er nemlig noget helt særligt ved at være so 

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

Milka skriver:

det må være dit første barn så? du må være ved at gå til af spænding!! 

Det er det nemlig!! Ja, jeg kan godt mærke det hjælper på det efterhånden!! Bliver så spændende at se hvad han er for en lille fyr! 

Anmeld

23. februar 2011

Milka

Pernilleh skriver:

Ja,det er for vildt!Jeg kan også godt huske det...jeg fulgte med i særlig spænding,da jeg vidste at jeg 2 mdr. senere selv skulle have kejsersnit.Og alt hvad du fortæller om pigerne,tænker jeg,hold da op,det er Alexander om 2 mdr.

Men anyways,et for tidligt tillykke til dine 2 dejlige tøser,som kun bliver smukkere,dygtigere og klogere dag for dag.

Jeg glæder mig til at følge dem videre i livet

så vi er simpelthen en målestok for hvad du kan vente om to måneder? det er bare helt i orden 

Anmeld

23. februar 2011

lion

Milka skriver:

når man spørger lilja hvor gammel hun er, råber hun 'SO!' og holder begge pegefingre frem. luca laver en lille sejrsdans ved siden af.

jeg vil ikke andet med det her end at forundres offentligt over hvordan det kunne ske, at jeg var så heldig og få de to sødeste piger i verden. forstår det stadig ikke nogengange!

har lige været inde på det gamle navlestreng for at se hvad jeg skrev for præcis to år siden i dag, hvor jeg var 38+0 (mærkeligt at være derinde - billederne virker stadig ikke!). nå, men det lød (bl.a) sådan her:

jeg har hele dagen prøvet  ikke at tænke på at jeg imorgen er mor til to. det er simpelthen for abstrakt. hvilket ikke rigtig giver mening når man tænker på al den tid jeg har haft til at vænne mig til konceptet. men nu, hvor aftentide er ved at trænge sig på, kan jeg godt mærke at jeg ikke kan lade som ingenting ret meget længere. jeg er rædselsslagen. 

og ud kom de, kl. 10:16 og 10:17, på en solrig vintertirsdag.

fantastisk  

Utroligt at BØTTERNE allerede bliver 2 år i morgen.

Jeg kan nemlig godt huske dine indlæg om at være gravid og det sdiste stykke tid på sygehuset. Jeg sad klistre til min computer for at hører hvordan det gik og vente på at få at vide at pigerne var født.

Du har 2 smukke piger.

Ja den mor "opgave" har du klaret til UG

Anmeld

23. februar 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Milka skriver:

så vi er simpelthen en målestok for hvad du kan vente om to måneder? det er bare helt i orden 

Nemlig!Så venligst ikke flere indlæg om dårlig nattesøvn

Anmeld

23. februar 2011

msax

Milka skriver:

når man spørger lilja hvor gammel hun er, råber hun 'SO!' og holder begge pegefingre frem. luca laver en lille sejrsdans ved siden af.

jeg vil ikke andet med det her end at forundres offentligt over hvordan det kunne ske, at jeg var så heldig og få de to sødeste piger i verden. forstår det stadig ikke nogengange!

har lige været inde på det gamle navlestreng for at se hvad jeg skrev for præcis to år siden i dag, hvor jeg var 38+0 (mærkeligt at være derinde - billederne virker stadig ikke!). nå, men det lød (bl.a) sådan her:

jeg har hele dagen prøvet  ikke at tænke på at jeg imorgen er mor til to. det er simpelthen for abstrakt. hvilket ikke rigtig giver mening når man tænker på al den tid jeg har haft til at vænne mig til konceptet. men nu, hvor aftentide er ved at trænge sig på, kan jeg godt mærke at jeg ikke kan lade som ingenting ret meget længere. jeg er rædselsslagen. 

og ud kom de, kl. 10:16 og 10:17, på en solrig vintertirsdag.

fantastisk  

so år er en dejlig alder...

der er helt vildt som tiden er gået hurtigt... jeg husker specielt et billede fra det gamle navlestreng hvor du havde hængt alle dine stofbleer til tørre - så fedt et billede

nyd dagen imorgen og dine dejlige piger

Anmeld

24. februar 2011

Barbamama

Ja og tillykke med dem! Jeg kan også huske at jeg så billedet af din mave fra en hospitals-seng og jeg tænkte at det måtte blive SÅ godt for dig at blive dig selv igen. HI hi..... Og ud kom de to smukkeste piger!!! Uha de er dejlige!!!!

Anmeld

24. februar 2011

Klitgaard

Stort tillykke med dine dejlige piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.