de bliver to i morgen ... TO!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Milka

når man spørger lilja hvor gammel hun er, råber hun 'SO!' og holder begge pegefingre frem. luca laver en lille sejrsdans ved siden af.

jeg vil ikke andet med det her end at forundres offentligt over hvordan det kunne ske, at jeg var så heldig og få de to sødeste piger i verden. forstår det stadig ikke nogengange!

har lige været inde på det gamle navlestreng for at se hvad jeg skrev for præcis to år siden i dag, hvor jeg var 38+0 (mærkeligt at være derinde - billederne virker stadig ikke!). nå, men det lød (bl.a) sådan her:

jeg har hele dagen prøvet  ikke at tænke på at jeg imorgen er mor til to. det er simpelthen for abstrakt. hvilket ikke rigtig giver mening når man tænker på al den tid jeg har haft til at vænne mig til konceptet. men nu, hvor aftentide er ved at trænge sig på, kan jeg godt mærke at jeg ikke kan lade som ingenting ret meget længere. jeg er rædselsslagen. 

og ud kom de, kl. 10:16 og 10:17, på en solrig vintertirsdag.

fantastisk  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

<3

To toer!

Ih hvor fint! Må indrømme at jeg fik en tåre i øjet da jeg læste din beretning fra +38 for det var også sådan jeg havde det! Var rædselslagen og ellevild af glæde samtidigt

Stort tillykke til dine to fine børn!

Anmeld

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

ej Camilla! det er sgu heller ikke til at fatte at det alt sammen er hele to år siden!!!!

hold kæft du har klaret mor-opgaven flot!

tillykke med dine to dejlige dejlige tøser!

Anmeld

23. februar 2011

oo

det ér ret fantastisk! og jeg kan meget tydeligt huske den vintertirsdag, jeg var nemlig med Søren på arbejde om formiddagen og sad på svendborg gymnasiums bibliotek med mobilen fremme og veeeeeeentede på sms  og da den kom var jeg lige ved at hyle, så stort var det at have fulgt de to spirrevipper inde i din mave og hele vejen ud af den

Anmeld

23. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

når man spørger lilja hvor gammel hun er, råber hun 'SO!' og holder begge pegefingre frem. luca laver en lille sejrsdans ved siden af.

jeg vil ikke andet med det her end at forundres offentligt over hvordan det kunne ske, at jeg var så heldig og få de to sødeste piger i verden. forstår det stadig ikke nogengange!

har lige været inde på det gamle navlestreng for at se hvad jeg skrev for præcis to år siden i dag, hvor jeg var 38+0 (mærkeligt at være derinde - billederne virker stadig ikke!). nå, men det lød (bl.a) sådan her:

jeg har hele dagen prøvet  ikke at tænke på at jeg imorgen er mor til to. det er simpelthen for abstrakt. hvilket ikke rigtig giver mening når man tænker på al den tid jeg har haft til at vænne mig til konceptet. men nu, hvor aftentide er ved at trænge sig på, kan jeg godt mærke at jeg ikke kan lade som ingenting ret meget længere. jeg er rædselsslagen. 

og ud kom de, kl. 10:16 og 10:17, på en solrig vintertirsdag.

fantastisk  

i virkeligheden er det forkert at kalde det en mor-opgave... for en opgave slutter som regel, man afleverer den og frå en karakter...

men når man er mor, så er man mor resten af livet og også bagefter... man er altid mor:0)

Anmeld

23. februar 2011

AnneBJ

Stort tillykke med dine to piger imorgen! Jeg kunne forestille mig tiden går hurtigt - jeg kan stadig huske de to streger på min graviditetestest i sommers, som om det var igår, og nu er der under 4 uger til terminsdagen... Og når så barnet/børnene først ER her - det må være svært at følge med nogle gange 

Anmeld

23. februar 2011

otlitrom

Dit teksstykke fra dengang viser følelserne rigtig godt. Jeg kan ikke undgå at blive rørt af det.

Tænk at dine to seje tøser runder de to år i morgen! Hvor er det vildt. Jeg har ikke fulgt Jer hele vejen, men jeg husker sidste år, da damerne blev et år. Der var jeg stadig en af dem der kiggede med fra sidelinjen tror jeg... Jeg har altid været fascineret af I tre seje københavnertøser!

Tillykkemed dem! Der er ikke noget som at være so år

Anmeld

23. februar 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ja,det er for vildt!Jeg kan også godt huske det...jeg fulgte med i særlig spænding,da jeg vidste at jeg 2 mdr. senere selv skulle have kejsersnit.Og alt hvad du fortæller om pigerne,tænker jeg,hold da op,det er Alexander om 2 mdr.

Men anyways,et for tidligt tillykke til dine 2 dejlige tøser,som kun bliver smukkere,dygtigere og klogere dag for dag.

Jeg glæder mig til at følge dem videre i livet

Anmeld

23. februar 2011

Milka

Kirle skriver:

To toer!

Ih hvor fint! Må indrømme at jeg fik en tåre i øjet da jeg læste din beretning fra +38 for det var også sådan jeg havde det! Var rædselslagen og ellevild af glæde samtidigt

Stort tillykke til dine to fine børn!

følte ikke jeg nåede at blive helt klar, for man kan jo ikke fatte det (overhovedet) inden man har dem i armene! men så var jeg jo klar alligevel 

Anmeld

23. februar 2011

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

ej Camilla! det er sgu heller ikke til at fatte at det alt sammen er hele to år siden!!!!

hold kæft du har klaret mor-opgaven flot!

tillykke med dine to dejlige dejlige tøser!

nej vel?  tiden flyyyyver afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.