de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2011

lukasmor

anjaditte skriver:

Jeg er helt vild med at se de unge mødre, er ikke en ung mor længere, bliver snart 30 år

Min mand gør alt hvad han kan få at udgå serien, men har taget ham i det at se det

haha! det samme her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2011

Mother-love

anjaditte skriver:

Jeg er helt vild med at se de unge mødre, er ikke en ung mor længere, bliver snart 30 år

Min mand gør alt hvad han kan få at udgå serien, men har taget ham i det at se det

hehe min kæreste synes også det er sjovt nok at se... han kommer med en masse kloge ord. samtidig så sviner han dem til som ikke er så kloge at høre på hehe

Anmeld

9. maj 2011

Anette&Sophia

anjaditte skriver:

I LOVE IT! det er "sjovt" at se hvordan deres hverdag er osv. og hvordan de tackler ting. god som dårlig. - men min kæreste hader det. men alligevel får jeg min vilje engang imellem, og så ser han da også med, og griner lidt når de laver mærkelige ting

Anmeld

9. maj 2011

Troldepussen

Min mand hader også at se det, men sjovt nok er han ikke sen til at kommentere noget hvis han får det med med et halvt øre.

Anmeld

9. maj 2011

MariaMus

Janni. skriver:

Min kæreste kunne heller ikke de unge mødre i starten, men nu ser han det hver gang. Engang imellem kan jeg dog blive irriteret på ham fordi han skal kommentere ALT  (så hold dog mund mand, så jeg kan få alle detaljer med) 

Præcis det samme her

Anmeld

9. maj 2011

twinny

her ser vi det sammen og kommentere på alt...  I love it...

Anmeld

9. maj 2011

Lisbeth85

Jeg har set det - også sammen med min kæreste Det er sgu meget fedt at få hans mening med ind over i ny og næ også. Der er altid noget at grine af i det program - bedre underholdning end så meget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.