de unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

anjaditte

Jeg er helt vild med at se de unge mødre, er ikke en ung mor længere, bliver snart 30 år

Min mand gør alt hvad han kan få at udgå serien, men har taget ham i det at se det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Fru'Rugaard

HAHAH
Det er ligesom min mand! Jeg syntes simpelthen det er så godt, når min mand kommer med "kloge" ord, når vi ser det

Anmeld

23. februar 2011

sarahb

Min mand hader det!!! ØV, ville elske hvis han gad se det med mig.. hihi.. Men det kan jeg godt skyde en hvid pil efter.

Anmeld

23. februar 2011

Oxydation

Jeg ELSKER at se det

Kæresten synes også det er okay at se

Anmeld

23. februar 2011

mulle7430

jeg elsker også og se det også mine piger er helt vilde med det  er heller ikke ung mor mere har været  men det er nu 19 år siden  min mand kommer også med kloge ord hehe

Anmeld

23. februar 2011

anjaditte

ja han kommer med nogle bemærkninger, men så kigger jeg bare på ham. Og spørger hvad gamle han selv var da han blev far for første ganghan var 22 år og jeg var 23

Anmeld

23. februar 2011

Janni.

Min kæreste kunne heller ikke de unge mødre i starten, men nu ser han det hver gang. Engang imellem kan jeg dog blive irriteret på ham fordi han skal kommentere ALT  (så hold dog mund mand, så jeg kan få alle detaljer med) 

Anmeld

23. februar 2011

Nalle

Både mig og kæresten ser det hver gang

Anmeld

23. februar 2011

samantha1986

Jeg kan meget sjældent få kæresten til at se det. Og ser han det så er der også kommentarer fra ham hele vejen igennem

Anmeld

9. maj 2011

stella

min kæreste elsker og se han kan ikke vente til den næste afsnit kommer... jeg elsker det også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.