Egen test vs lægens test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

Stregerne var der inden for tiden men svage og blev mere tydelig efter en halv time hvor det jo ik gælder

Hvor langt burde du være henne nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Hvor langt burde du være henne nu?

4 uger

Anmeld

23. februar 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

4 uger

OK, jamen nogle er jo længere om at danne hcg end andre så det kan jo også være grunden til din svage positive test..

men man plejer jo at sige at en streg er en streg, så mon ikke også den dukker op ved lægen?

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

OK, jamen nogle er jo længere om at danne hcg end andre så det kan jo også være grunden til din svage positive test..

men man plejer jo at sige at en streg er en streg, så mon ikke også den dukker op ved lægen?

Det gjorde den sandelig

Anmeld

23. februar 2011

Holbæktrunten

Tag morgenurin (der er mest koncentreret) med til lægen. Húsk at opbevare den i køleskab, hvis du først har tid om eftermiddagen.

For evt at få ro i sjælen, kan du jo selv liiiige teste inden

Anmeld

23. februar 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Hva stiller man op hvis lægens test er negativ selv man har testet positiv flere gange selv??Beder om en blodprøve eller scanning eller hvad?Frygter sådan at lægens viser negativ selvom jeg har to positive tests derhjemme.

Jeg var også nervøs, da jeg skulle ned og have det bekræftet, men lægen sagde allerede da vi snakkede sammen, at de tests de laver nu er godt og vel på højde med dem i håndkøb. Den kan jo kun vise 2 streger, hvis der er noget om det. HAr du ikke HCG i kroppen ville den ikke vise det Så ingen uro dér!

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.