Egen test vs lægens test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. februar 2011

Anonym trådstarter

Hva stiller man op hvis lægens test er negativ selv man har testet positiv flere gange selv??Beder om en blodprøve eller scanning eller hvad?Frygter sådan at lægens viser negativ selvom jeg har to positive tests derhjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2011

Snefnug1984

Det er rimelig usansynligt at det vil ske.. men hvis du tager til lægen, laver de automatisk en blodprøve

Anmeld

23. februar 2011

Dorthe1986

Tror nu ikke der er den store fare for at lægens viser negativ, når din egne har været positive. Og hvis den gør, mon så ikke lægen netop foreslår en blodprøve?

Jeg var også lidt nervøs da jeg skulle have det bekræftet hos lægen

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

Snefnug26 skriver:

Det er rimelig usansynligt at det vil ske.. men hvis du tager til lægen, laver de automatisk en blodprøve

Fik at vide i Tlf at jeg kun sku lave urinprøve som sygeplejersken så vil se på

Anmeld

23. februar 2011

Filippa & Liva

Jeg fik ikke taget blodprøve første gang jeg var ved lægen, men kun urin prøve for at få bekræftet graviditeten.

blodprøven skal jeg først have her ved mit 1. lægebesøg.

men er da bestemt sikker på at du nok skal teste positivt ved lægen også!

Anmeld

23. februar 2011

Snefnug1984

Anonym skriver:

Fik at vide i Tlf at jeg kun sku lave urinprøve som sygeplejersken så vil se på

Jeg fik taget blodprøve OG urin prøve.. Jeg bad bare om det da jeg bl.a. også skulle tjekkes for lussingesyge

Anmeld

23. februar 2011

Kamulla

hvis du har aflæst dine tests som der står du skal ville ejg ikke frygte det... hvis du har aflæst dine tests senere end den angivne tidsperiode og streg nr. 2 er MEGET svag kan man jo ikke regne med det resultat og derfor kan lægens være negativ da den læses korrekt

Anmeld

23. februar 2011

Julymama

Anonym skriver:

Hva stiller man op hvis lægens test er negativ selv man har testet positiv flere gange selv??Beder om en blodprøve eller scanning eller hvad?Frygter sådan at lægens viser negativ selvom jeg har to positive tests derhjemme.

Det gjorde det ved mig , ved 2 læge besøg endda , hvor mine hjemmetest var MEGET svage (men man kunne se det) .. Jeg ringede bare 2 uger efter jeg skulle have haft min mens og sagde at den altså stadig var positiv herhjemme og at den blev mere og mere tydelig, også kom jeg op og blev testet positiv hos ham ..

Anmeld

23. februar 2011

Anonym trådstarter

Sallisørøver skriver:

hvis du har aflæst dine tests som der står du skal ville ejg ikke frygte det... hvis du har aflæst dine tests senere end den angivne tidsperiode og streg nr. 2 er MEGET svag kan man jo ikke regne med det resultat og derfor kan lægens være negativ da den læses korrekt

Stregerne var der inden for tiden men svage og blev mere tydelig efter en halv time hvor det jo ik gælder

Anmeld

23. februar 2011

Kamulla

så længe nr. 2 streg er kommet indefor tiden ville jeg ikke bekymre mig... jeg tg kun en test (havde ikke flere) og streg nr 2 bar så svag at man ikke kunne se nr2 streg da jeg tog billede (okay så med mobil med skod kamera.. også snart 4år siden ) men fik ikke taget nogle hos lægen... og min søn er da virkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.